Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Bug 0 hp, problem

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebo97

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 11.07.2013 21:33

Siema, mam problem z tym bugiem kiedy kamera się obraca, i to przy niskich lvl... hp powiedzmy po 140-150, i to np. się dzieje wtedy kiedy zadamy obrażenia perkiem scout sniper, awp sniper, TG, podręcznik szpiega itp...

 

tutaj daje scouta:

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

 
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const perk_name[] = "Scout Sniper";
new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabicie z Scouta";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = true;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_SCOUT);
ma_perk[id] = false;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 
 
i nic nie pomogło, proszę o pomoc :)

  • +
  • -
  • 0

#2 sebo97

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 19.07.2013 11:53

Odświeżam


  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.07.2013 12:01

http://amxx.pl/topic...7-0-hp-bug-new/


  • +
  • -
  • 0

#4 sebo97

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 27.07.2013 17:41

Było ok przez parę dni, a teraz z awp i scout ok, tylko z granatow (tg i ps) kamera się obraca, za każdym razem... :)


  • +
  • -
  • 0

#5 sebo97

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 14.08.2013 12:04

Odświeżam, po strzale ze scouta lub TG nie zabija tylko przewraca kamerę na bok..


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych