Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Naprawa natywów

pokemod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 11.07.2013 16:18

W tym poradniku pokażę, jak "naprawić" kilka natywów, które są przydatne do kompilacji niektórych pluginów korzystających z biblioteki pokemod'a (np. moja wersja PokeDollarów). Bez tej zmiany nie damy rady skompilować pluginy który używa tych funkcji (no chyba, że natywy macie już "naprawione")

Wchodzimy do scrpting>include i otwieramy plik pokemod.inc.

Szukamy:

native Poke_PokeToName(poke, pokename[]);

i zamieniamy na:

native Poke_PokeToName(poke, pokename[], len);

Następnie szukamy:

native Poke_ItemToName(item, itemname[]);

i zamieniamy na:

native Poke_ItemToName(item, itemname[], len);

Jak nadal nie pojmujecie jak to poprawnie wykonać, odsłyłam do tego linku: http://amxx.pl/inc/pokemod.inc


Użytkownik radim edytował ten post 11.07.2013 16:32

  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych