Witam.
Napisalem plugin ktory ma dawać deagle określonemu graczowy. Pierw ma wyświetlać liste graczy na serwerze, a później ma sie wyświetlić menu pokazujące ile ten deagle ma mieć amunicji, ale mam problem ponieważ mimo, że wybieram gracza to zawsze daje tą broń mi i daje 7 ammo zawsze a nie tyle co ustawiłem. Co zrobić zeby było dobrze? Pomóżcie! ![]()
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine>
#define PLUGIN "Deagle"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asd"
#define MAX 31
new Players[MAX+1][64];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /deagle", "menu")
}
public menu(id, level, cid) {
new menu = menu_create("Wybierz Gracza:","menu_broni");
new name[64], num;
for(new i=1; i<=32; i++) {
if(is_user_connected(i)) {
Players[id][num] = i;
num++;
get_user_name(i, name, charsmax(name));
menu_additem(menu, name);
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_broni(id)
{
if (get_user_team(id) == 2)
{
new menu = menu_create("\rMenu Broni", "wybieranie")
menu_additem(menu, "\wDeagle bez ammo", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wDeagle z 1 ammo", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wDeagle z 3 ammo", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wDeagle z pelnym magazynkiem", "4", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz do tego dostepu Ziomus!")
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
switch(key)
{
case 1:{
give_item(id, "weapon_deagle");
if(dgl_id){
cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 0);
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
give_item(id, "weapon_deagle");
if(dgl_id){
cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 1);
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
give_item(id, "weapon_deagle");
if(dgl_id){
cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 3);
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
give_item(id, "weapon_deagle");
if(dgl_id){
cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 35);
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty




deagle.amxx







