Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin podmieniający m3



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 11.07.2013 10:32

Witam .

Mam pewien problem z pluginem na podmianę broni. 

Załączam tutaj kod :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
#include < hamsandwich >
#include < fun >
#include < fakemeta_util >
#include < engine >
 
new old_weapon[ 33 ];
new bool:ma_bron[ 33 ];
new MsgIndexWeaponList;
 
public plugin_init()
{
	register_plugin( "Custom Weapon", "1.0", "Fili:P" );
	register_event( "CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1" );
	register_forward( FM_SetModel, "fw_SetModel" );
	MsgIndexWeaponList = get_user_msgid( "WeaponList" );
	RegisterHam( Ham_Item_AddToPlayer, "weapon_m3", "OnAddToPlayerWpn" );
	RegisterHam( Ham_Item_ItemSlot, "weapon_m3", "OnItemSlotWpn" );
	RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDmg", 0 );
	register_clcmd( "weapon_diesel", "ClientCommand_SelectWpn" );
	register_clcmd( "give_diesel", "give_diesel" );
}
public plugin_precache()
{
	precache_model( "models/gtm_guns/diesel/p_m3.mdl" );
	precache_model( "models/gtm_guns/diesel/w_m3.mdl" );
	precache_model( "models/gtm_guns/diesel/w_m3.mdl" );
	precache_generic( "sprites/w_m3.spr" );
	precache_generic( "sprites/w_m3.spr" );
}
public plugin_natives()
{
	register_native( "give_diesel", "give_wpn", 1 );
	register_native( "still_diesel", "take_wpn", 1 );
}
public still_diesel( id )
{
	ClientCommand_SelectWpn( id ); 
	client_cmd( id, "drop" );
}
public give_diesel( id )
{
	new item = give_item( id, "weapon_diesel" );
	message_begin( MSG_ONE, MsgIndexWeaponList, _, id );
		write_string( "weapon_diesel" );    // WeaponName
		write_byte( 5  );                   // PrimaryAmmoID
write_byte( 5 );                   // PrimaryAmmoMaxAmount	write_byte( -1 );                   // SecondaryAmmoID
	write_byte( -1 );                   // SecondaryAmmoMaxAmount
		 
	write_byte( 1 );                    // SlotID (0...N)
	write_byte( 2 );                    // NumberInSlot (1...N)
	write_byte( CSW_M3 );            // WeaponID
	write_byte( 0 );                    // Flags
        message_end();
		ClientCommand_SelectWpn( id );
}
public fw_TakeDmg( vic, idi, id, Float:damage, damagebits )
{
	if( !is_user_alive( id ) || !is_user_alive( vic ) )
		return HAM_IGNORED;
	if( !(damagebits & 4098) )
		return HAM_IGNORED;
	if( !ma_bron[ id ] )
		return HAM_IGNORED;
	SetHamParamFloat( 4, damage * 3.2 );
	return HAM_HANDLED;
}
public ClientCommand_SelectWpn( const client )  
{  
    engclient_cmd( client, " weapon_m3 " );  
}  
public CurWeapon( id )
{
	if( !is_user_alive( id ) )
		return
	if( !ma_bron[ id ] )
		return
	set_pev( id, pev_viewmodel2, "models/gtm_guns/diesel/w_m3.mdl" );
	set_pev( id, pev_weaponmodel2, "models/gtm_guns/diesel/p_m3.mdl" );
	if( read_data( 2 ) != old_weapon[ id ] )
		setWeaponAnim( id, 2 );
	old_weapon[ id ] = read_data( 2 );
	new iEnt;
 
	static Float:fSpeedMultiplier = 0.7 
	if(old_weapon[ id ] == CSW_M3)
	{
		iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m3", id)
		set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
		set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
	}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
	if(!is_valid_ent(entity))
		return FMRES_IGNORED;
	if( equal( model, "w_m3.mdl" ) && ma_bron[ pev( entity, pev_owner ) ] )
	{
		set_pev( entity, pev_model, "models/gtm_guns/diesel/w_m3.mdl" );
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public OnAddToPlayerWpn( const item, const player )
{
    if( pev_valid( item ) && is_user_alive( player ) )
    {
        message_begin( MSG_ONE, MsgIndexWeaponList, _, player );
		write_string( "weapon_diesel" );    // WeaponName
		write_byte( CSW_M3  );                   // PrimaryAmmoID
write_byte( 5 );                   // PrimaryAmmoMaxAmount		write_byte( -1 );                   // SecondaryAmmoID
		write_byte( -1 );                   // SecondaryAmmoMaxAmount
		 
		write_byte( 1 );                    // SlotID (0...N)
		write_byte( 2 );                    // NumberInSlot (1...N)
		write_byte( CSW_M3 );            // WeaponID
		write_byte( 0 );                    // Flags
        message_end();
    }
}
public OnItemSlotWpn( const item )
{
    SetHamReturnInteger(2);
    return HAM_SUPERCEDE;
}
stock setWeaponAnim(id, anim)
{
        set_pev(id, pev_weaponanim, anim)
 
        message_begin(MSG_ONE, SVC_WEAPONANIM, {0, 0, 0}, id)
        write_byte(anim)
        write_byte(pev(id, pev_body))
        message_end()
} 

A coś takiego mam w logach po odpaleniu debugu pluginu:

L 07/11/2013 - 11:25:47: [FUN] Item "weapon_diesel" failed to create
L 07/11/2013 - 11:25:47: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "m3_diesel.amxx")
L 07/11/2013 - 11:25:47: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 07/11/2013 - 11:25:47: [AMXX]    [0] m3_diesel.sma::give_diesel (line 46)


  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#2 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 12.07.2013 14:29

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

AMX Mod XProblemy z pluginami
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#3 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 15.07.2013 12:12

odświeżam


  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#4 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 16.07.2013 15:15

odświeżam :-)
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD


#5 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 17.07.2013 17:54

odświeżam


  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych