Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

przerobienie pluginu

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Shelvi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:97
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:2.800km od PL
Offline

Napisano 16.06.2009 12:25

Czy moze ktos zedytowac ten plugin

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "semiclip"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "naven & danielkza"

new g_iSemiClip[33]

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_forward( FM_StartFrame,    "fwStartFrame",    0);
    register_forward( FM_AddToFullPack,    "fwFullPack",    1 );

}
    public fwFullPack( es, e, ent, host, flags, player, pSet ) {
    if( player && g_iSemiClip[ent] && g_iSemiClip[host] ) {
        static Float:flDistance;
        flDistance = entity_range( host, ent );
       
        set_es( es, ES_Solid, SOLID_NOT );
        set_es( es, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha );
        set_es( es, ES_RenderAmt, floatround( flDistance * 1.5 ) );
    }
    return FMRES_IGNORED;
}
public fwStartFrame(id) {
    static iPlayers[32], iNum, iPlayer, iPlayer2;
    get_players(iPlayers, iNum);
   
    arrayset(g_iSemiClip, 0, sizeof(g_iSemiClip));
   
    new iTeams[33] = {-1, ...};
    for( new i = 0; i < iNum; i++ ) {
        iPlayer = iPlayers[i];
       
        if( !is_user_alive(iPlayer) )
            continue;
       
        for( new j = 0; j < iNum; j++ ) {
            iPlayer2 = iPlayers[j];
           
            if(iPlayer == iPlayer2 || !is_user_alive(iPlayer2))
                continue;
           
            static Float:vOrigin1[3], Float:vOrigin2[3];
            pev(iPlayer, pev_origin, vOrigin1);
            pev(iPlayer2, pev_origin, vOrigin2);
           
            if( vector_distance( vOrigin1, vOrigin2 ) < 96 ) {//tutaj widzimy kod odpowiadający prawdopodobnie za dzialanie tylko na swoją drużynę
                if( iTeams[iPlayer] == -1 )
                    iTeams[iPlayer]        = get_user_team(iPlayer);
                if( iTeams[iPlayer2] == -1 )
                    iTeams[iPlayer2]    = get_user_team(iPlayer2);
               
                if( iTeams[iPlayer] == 2 && iTeams[iPlayer2] == 2 ) {
                    g_iSemiClip[iPlayer]    = true;
                    g_iSemiClip[iPlayer2]    = true;
                }
            }
        }
    }
   
    for( new i = 0; i < iNum; i++ ) {
        iPlayer = iPlayers[i];
       
        if( is_user_alive( iPlayer ) )
            set_pev(iPlayer, pev_solid, g_iSemiClip[iPlayer] ? SOLID_NOT : SOLID_SLIDEBOX);
    }
   
    return FMRES_IGNORED;
}

poniewaz w tym pluginie tylko ct moga przechodzic przez siebie a ja chcialbym tak aby ct przechodzilo tylko przez swoich a tt przez nich bo jak na razie to tt nie moga przechodzic przez siebie
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych