Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[DoD:S] Voice Communications


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7172
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 08.07.2013 21:58

<!-- BEGIN TEMPLATE: postbit_external -->
<div><font size="2"><b>DESCRIPTION:</b></font><br /><br />I was thinking about realizing more features for DoD:S, and I totally forgot about voice commands and events.<br />So this plugins forces voice commands on players eventually when player spawns, attacks with a weapon, captures point and more.<br /><br /><b><font size="2">CONVARS:</font></b><ul><li>dod_voice_communications - <i>Whether or not enable Voice Communications.</i></li>
<li>dod_vc_chance_spawn - <i>Max chance bounds to voice command on every respawn.</i></li>
<li>dod_vc_chance_hurt - <i>Max chance bounds to voice command when player is hurt (for more than 80 health).</i></li>
<li>dod_vc_chance_attack - <i>Max chance bounds to voice command on grenade/smoke throws and a rocket shots.</i></li>
<li>dod_vc_chance_capture - <i>Max chance bounds to voice command on point capture (for both teams).</i></li>
<li>dod_vc_chance_capture_block - <i>Max chance bounds to voice command on capture block.</i></li>
<li>dod_vc_chance_bomb_plant - <i>Max chance bounds to voice command on bomb plant.</i></li>
<li>dod_vc_chance_bomb_defuse - <i>Max chance bounds to voice command on bomb defuse.</i></li>
<li>dod_vc_chance_roundwin - <i>Max chance bounds to voice command when round ends (for both teams).</i></li>
</ul><br /><b><font size="2">NOTES:</font></b><ul><li>Plugin generates a config (<i>cfg/sourcemod/dod_voicecomms.cfg</i>)</li>
<li>Value 1 will use voice commands all the times, value 2 is maximum random seed, and command will be used in ~50% of cases.</li>
<li>Plugin will also emit voice commands of team members or enemy players when (for example, capture/block) event is fired.</li>
</ul>Plugin will use proper voice commands on separate events (like &quot;Cover Flanks&quot; when point is captured, &quot;Go go go&quot; when player spawns, &quot;Medic&quot; when player is weak and much more!).<br />Special thanks to SMLib team for <a href="https://github.com/b...b/math.inc#L147" target="_blank">proper GetRandomInt</a> function :) <br /><br /><a href="http://www.game-monitor.com/search.php?vars=dod_voicecomms_version" target="_blank"><b>Servers with this plugin</b></a><br /><br /><font size="3"><a href="http://goo.gl/GTXtP" target="_blank"><b>Download plugin</b></a><br /><a href="https://github.com/zadroot/DoD_VoiceComms/tree/master/scripting" target="_blank">Browse source code</a></font></div>


<!-- END TEMPLATE: postbit_external -->

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych