Dodanie dodatkowego skoku do klasy
Porywacz
08.07.2013
Proszę o dodanie dodatkowego skoku (1) to klasy
#include <amxmodx>#include <hamsandwich>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <fun>#define DMG_BULLET (1<<1)new const nazwa[] = "Porucznik";new const opis[] = "Posiada 10(+int) wiecej obrazen z Mac10 , dodatkowy skok i jest szybki";new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE);new const zdrowie = 10;new const kondycja = 40;new const inteligencja = 0;new const wytrzymalosc = 0;new bool:ma_klase[33];public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "12345");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");}public cod_class_enabled(id){give_item(id, "weapon_smokegrenade");ma_klase[id] = true;}public cod_class_disabled(id){ma_klase[id] = false;}public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){if(!is_user_connected(idattacker))return HAM_IGNORED;if(!ma_klase[idattacker])return HAM_IGNORED;if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);return HAM_IGNORED;}
Próbowałem zrobić to ale mi nie wychodzi mam 1 error
M4RV1N
08.07.2013
Rozumiem że klasa ma mieć jeden skok
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Porucznik"; new const opis[] = "Posiada 10(+int) wiecej obrazen z Mac10 , dodatkowy skok i jest szybki"; new const bronie = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; new skoki[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "12345"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; }
Jeżeli ma mieć więcej skoków to tutaj (na samym końcu sma) :
else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; }
W tej linijce zmieniasz wartość "1" na taką która ma odpowiadać skokom w klasie.
skoki[id] = 1;
1 = jeden skok
2 = dwa skoki
etc.
Użytkownik MarViner edytował ten post 08.07.2013 11:31
Porywacz
08.07.2013
sory za to ze powstały 2 tematy nwm czemu tak ale i tak znowu potrzebuje pomocy z inną klasą
Teraz potrzebuje 3 skoków ;D
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <cstrike>#include <codmod>#include <engine>#include <hamsandwich>new sprite;new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33];new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav";new const nazwa[] = "Elektryk[P]";new const opis[] = "Posiada 3 blyskawice i 3 skoki !"new const bronie = 1<<CSW_M4A1;new const zdrowie = 40;new const kondycja = 40;new const inteligencja = 20;new const wytrzymalosc = 20;new ma_klase[33]public plugin_init() {register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");}public plugin_precache(){sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr");precache_sound(gszSound);}public cod_class_enabled(id){if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G )){client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)return COD_STOP;}ilosc_blyskawic[id] = 3;ma_klase[id] = 1;return COD_CONTINUE;}public cod_class_disabled(id){ma_klase[id] = 0;ilosc_blyskawic[id] = 0;}public cod_class_skill_used(id) {if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;if(!ilosc_blyskawic[id]) {return PLUGIN_HANDLED;}new ofiara, body;get_user_aiming(id, ofiara, body);if(is_user_alive(ofiara)){if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) {return PLUGIN_HANDLED;}if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) {client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek.");return PLUGIN_HANDLED;}poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime());ilosc_blyskawic[id]--;puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);}return PLUGIN_HANDLED;}stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) {message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )write_byte( TE_BEAMENTS )write_short( startEntity ) // start entitywrite_short( endEntity ) // end entitywrite_short( iSprite ) // modelwrite_byte( startFrame ) // starting framewrite_byte( frameRate ) // frame ratewrite_byte( life ) // lifewrite_byte( width ) // line widthwrite_byte( noise ) // noise amplitudewrite_byte( red ) // redwrite_byte( green ) // greenwrite_byte( blue ) // bluewrite_byte( alpha ) // brightnesswrite_byte( speed ) // scroll speedmessage_end()}puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){//Obrazenianew ent = create_entity("info_target");entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica");cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK);remove_entity(ent);//PiorunCreate_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);//Dzwiekemit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);}public ResetHUD(id) {if(ma_klase[id] == 1) {ilosc_blyskawic[id] = 3;}}/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }*/
M4RV1N
08.07.2013
Łap
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new sprite; new ilosc_blyskawic[33],poprzednia_blyskawica[33]; new const gszSound[] = "ambience/thunder_clap.wav"; new const nazwa[] = "Elektryk[P]"; new const opis[] = "Posiada 3 blyskawice i 3 skoki !" new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 20; new ma_klase[33]; new skoki[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "piterka"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public plugin_precache() { sprite = precache_model("sprites/lgtning.spr"); precache_sound(gszSound); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G )) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ilosc_blyskawic[id] = 3; ma_klase[id] = 1; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = 0; ilosc_blyskawic[id] = 0; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED; if(!ilosc_blyskawic[id]) { return PLUGIN_HANDLED; } new ofiara, body; get_user_aiming(id, ofiara, body); if(is_user_alive(ofiara)){ if(get_user_team(ofiara) == get_user_team(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } if(poprzednia_blyskawica[id]+5.0>get_gametime()) { client_print(id,print_chat,"Blyskawicy mozesz uzyc raz na 5 sek."); return PLUGIN_HANDLED; } poprzednia_blyskawica[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_blyskawic[id]--; puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); } return PLUGIN_HANDLED; } stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed) { message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY ) write_byte( TE_BEAMENTS ) write_short( startEntity ) // start entity write_short( endEntity ) // end entity write_short( iSprite ) // model write_byte( startFrame ) // starting frame write_byte( frameRate ) // frame rate write_byte( life ) // life write_byte( width ) // line width write_byte( noise ) // noise amplitude write_byte( red ) // red write_byte( green ) // green write_byte( blue ) // blue write_byte( alpha ) // brightness write_byte( speed ) // scroll speed message_end() } puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0){ //Obrazenia new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "blyskawica"); cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 1.0, ent, DMG_SHOCK); remove_entity(ent); //Piorun Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10); //Dzwiek emit_sound(id, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); emit_sound(ofiara, CHAN_WEAPON, gszSound, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id] == 1) { ilosc_blyskawic[id] = 3; } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 3; return FMRES_IGNORED; }
Użytkownik MarViner edytował ten post 08.07.2013 14:05