Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
GunGame

Opóźnione pojawianie się Glocka/Usp po respawnie

gungame

Najlepsza odpowiedź Kaloski, 10.11.2013 22:03

Aby nie pojawiały się takie problemy należy w csdm.cfg edytować tę linijkę:

;Sets whether or not players should be stripped of weapons on round start
; (excludes knife)
strip_weapons = 0

Temat można zamknąć!

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaloski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.07.2013 11:00

Witam, serdecznie mam taki problem jak w temacie.

Gdy ktoś ma lvl z glockiem/usp to jak taka osoba zostanie zabita to jak się z respi dostaję owe pistolety po 2/3 sekundach, co jest czasem nie na rękę.

Sądziłem, że to wina wersji modam która była wgrana, więc wgrałem wersję najnowszą 2.13c stąd >> http://avalanche.gungame.org/ I niestety to nie poskutkowało.

Dodatkowo jeszcze czy lvl 24 z granatem ustawione mam, że ma dawać glocka i tak jest jak więcej osob ma 24 lvl to nie nie przydziela im broni.

I jeszcze pytanie odnośnie nie znikania ciał i broni (uniemożliwienie ich wypadania)

Dodaję komendy (jakie) do Gungame.cfg czy do CSDM.cfg ?

Proszę o pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 Kaloski

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.11.2013 23:44

Temat nieaktualny!


  • +
  • -
  • 0

#3 Kaloski

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:48
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.11.2013 22:03   Najlepsza odpowiedź

Aby nie pojawiały się takie problemy należy w csdm.cfg edytować tę linijkę:

;Sets whether or not players should be stripped of weapons on round start
; (excludes knife)
strip_weapons = 0

Temat można zamknąć!


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gungame

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych