Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jail_zyczenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gryzon

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:107
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Szymek
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 06.07.2013 18:41

Witam otóż mam życzenia, lecz chciałbym je ulepszyć czy dało by się dodać na którym numerze takie życzenie jak Inne życzenie, wtedy gdy gracz to naciśnie pojawia mu się samo say i pisze tam np jutro ja i ten mamy FD i to się wyswietla na HUD na zielono.

Daje .sma

Załączone pliki



#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 07.07.2013 22:57

public inne_cos_handle(id) {
    new sZyczenie[128]
    read_args(sZyczenie, 127);
    set_hudmessage(/*TUTAJ WPISZ SOBIE PARAMETRY HUD*/);
    show_hudmessage(0, "Życzenie gracza: %s", sZyczenie);
}

 

else if(zyczenie == id_m3)
    {
        pojedynek[0] = id;
        bronie_pojedynek = CSW_M3;
            
        MenuPojedynek(id);
    }
    else if(zyczenie == id_inne_cos)
    {
        client_cmd(id, "messagemode wpisz_zyczenie");
    }

 

id_bezruch = jail_register_wish("Bezruch");
    id_rambomod = jail_register_wish("RamboMod");
    id_scouty = jail_register_wish("Pojedynek na Scouty");
    id_deagle = jail_register_wish("Pojedynek na Deagle");
    id_awp = jail_register_wish("Pojedynek na AWP");
    id_m3 = jail_register_wish("Pojedynek na m3");
    id_inne_cos = jail_register_wish("Inne zyczenie");
 
    register_clcmd("wpisz_zyczenie", "inne_cos_handle");
 

new id_bezruch, id_freeday, id_duszek, id_rambomod, id_scouty, id_deagle, id_awp, id_m3, id_inne_cos;

 

Specjalnie napisałem od końca, żeby się podczas dodawania numery linii nie zmieniły :) Myślę, że to Ci wystarczy i nakieruje. Nie wiem tylko jak sam silnik jaila zachowuje się po wybraniu życzenia.


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 Gryzon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:107
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Szymek
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 08.07.2013 03:34

A czy zrobiłbyś mi sma ? Bo ja  się w tym gubię ciągle jakieś errory przy kompilacji.



#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 08.07.2013 17:16

To czemu tych errorów nie przedstawisz tutaj? Gdy zrobię za Ciebie to wiele się nie nauczysz...


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#5 Gryzon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:107
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Szymek
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 08.07.2013 20:04

Nie wiem czy to w dobre miejsce wstawiłem 

jail_zyczenia.sma(75) : warning 217: loose indentation
jail_zyczenia.sma(78) : error 021: symbol already defined: "user_kill"
jail_zyczenia.sma(81) : error 010: invalid function or declaration
jail_zyczenia.sma(87) : error 021: symbol already defined: "set_user_health"
jail_zyczenia.sma(89) : error 021: symbol already defined: "strip_user_weapons"
jail_zyczenia.sma(95) : error 010: invalid function or declaration
jail_zyczenia.sma(100) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
jail_zyczenia.sma(101) : error 054: unmatched closing brace
jail_zyczenia.sma(102) : error 010: invalid function or declaration
jail_zyczenia.sma(107) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
jail_zyczenia.sma(108) : error 054: unmatched closing brace
jail_zyczenia.sma(109) : error 010: invalid function or declaration
jail_zyczenia.sma(114) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
jail_zyczenia.sma(115) : error 054: unmatched closing brace
jail_zyczenia.sma(116) : error 010: invalid function or declaration
jail_zyczenia.sma(121) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
jail_zyczenia.sma(122) : error 054: unmatched closing brace
jail_zyczenia.sma(123) : error 010: invalid function or declaration
jail_zyczenia.sma(127) : error 010: invalid function or declaration
jail_zyczenia.sma(309) : error 029: invalid expression, assumed zero
jail_zyczenia.sma(309) : error 017: undefined symbol "inne_cos_handle"
jail_zyczenia.sma(319) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "Jail Zyczenia"
#define VERSION "v1.1"
#define AUTHOR "Cypis - edit by Nestea****Lemon"

/////////// Pojedynek ///////////
new bronie_pojedynek, pojedynek[2];
new HamHook:fHamKill, HamHook:fHamDamage, HamHook:fHamTrace, HamHook:fHamWeapon[31];
/////////// Pojedynek ///////////

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new id_bezruch, id_rambomod, id_scouty, id_deagle, id_awp, id_m3, id_inne_cos;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_bezruch = jail_register_wish("Bezruch");
	id_rambomod = jail_register_wish("RamboMod");
	id_scouty = jail_register_wish("Pojedynek na Scouty");
	id_deagle = jail_register_wish("Pojedynek na Deagle");
	id_awp = jail_register_wish("Pojedynek na AWP");
	id_m3 = jail_register_wish("Pojedynek na m3");
	id_inne_cos = jail_register_wish("Inne zyczenie");
 
    	register_clcmd("wpisz_zyczenie", "inne_cos_handle");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("jb_cypis/rambomode.wav");
	precache_sound("jb_cypis/pojedynek.wav");
}

public OnRemoveData()
{
	/////////// Pojedynek ///////////
	if(pojedynek[0] || pojedynek[1])
	{
		pojedynek[0] = 0;
		pojedynek[1] = 0;
		RegisterHams(false);
	}
	bronie_pojedynek = 0;
	/////////// Pojedynek ///////////
}

public OnLastPrisonerTakeWish(id, zyczenie)
{
	if(zyczenie == id_bezruch)
	{
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife");
		give_item(id, "weapon_deagle")
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, maxAmmo[CSW_DEAGLE]);
		
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		
		for(new i=1; i<=32; i++)
		{
			if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
				continue;
		
			give_item(i, "weapon_deagle");
			jail_set_user_speed(i, 0.1);
		}
	}	
		user_kill(id);
		jail_set_prisoner_free(id);	
	}		
		user_kill(id);
		jail_set_prisoner_ghost(id);
	}
	else if(zyczenie == id_rambomod)
	{
		client_cmd(0, "spk jb_cypis/rambomode.wav");
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
		show_hudmessage(0, "RamboMod aktywny!");
		
		set_user_health(id, 500);
		
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_awp");
		give_item(id, "weapon_m249");
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, maxAmmo[CSW_M249]);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, maxAmmo[CSW_AWP]);
	}
	else if(zyczenie == id_scouty)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_SCOUT;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_deagle)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_DEAGLE;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_awp)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_AWP;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_m3)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_M3;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	 else if(zyczenie == id_inne_cos)
    {
        client_cmd(id, "messagemode wpisz_zyczenie");
    }
	return JAIL_CONTINUE;
}	

/////////// Pojedynek ///////////
public MenuPojedynek(id)
{
	new menu = menu_create("Pojedynek Z:", "Handel_Pojedynek");
	for(new i=1; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
			continue;
		new name[64];
		get_user_name(i, name, 63);
		menu_additem(menu, name);
	}
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dWyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}

public Handel_Pojedynek(id, menu, item)
{
	if(pojedynek[0] != id || pojedynek[1] || !is_user_alive(id))
		return;
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_display(id, menu);
		return;
	}
	
	new acces, callback, data[3], szName2[64];
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, szName2, 63, callback);
	
	pojedynek[1] = get_user_index(szName2);
	if(!is_user_alive(pojedynek[1]) || !is_user_connected(pojedynek[1]))
	{
		pojedynek[1] = 0;
		MenuPojedynek(id);
		return;
	}
	new szName[32];
	get_user_name(id, szName, 31);
	
	ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 %s^x01 walczy z^x03 %s", szName, szName2);
	client_cmd(0, "spk jb_cypis/pojedynek.wav");
	
	RegisterHams(true);
	
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 10);
	set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);
	
	jail_set_user_block(pojedynek[0], true)
	jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
	
	set_user_health(id, 100);
	set_user_health(pojedynek[1], 100);
	
	strip_user_weapons(id);
	strip_user_weapons(pojedynek[1]);
	
	new weapon_name[24];
	get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);
	
	new ent = give_item(id, weapon_name);
	new ent2 = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
	
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
	cs_set_weapon_ammo(ent2, 1);
}

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
	return vTracerAttack(id, attacker);

public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
	return vTracerAttack(id, attacker);

vTracerAttack(id, attacker)
{
	if(!pojedynek[0] || !is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
		return HAM_IGNORED;
	
	if(pojedynek[0] == id && pojedynek[1] != attacker)
		return HAM_SUPERCEDE;
		
	if(pojedynek[0] == attacker && pojedynek[1] != id)
		return HAM_SUPERCEDE;	
	return HAM_IGNORED;
}

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(id) || id != pojedynek[1])
		return HAM_IGNORED;
		
	jail_set_user_block(id, false);
	SzukajPrzeciwnika();
	return HAM_IGNORED;
}

public WeaponAttack(ent)
{
	new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id)
	{
		cs_set_user_bpammo(id, bronie_pojedynek, 1);
	}
}		

public client_disconnect(id)
{
	if(pojedynek[1] == id)
		SzukajPrzeciwnika();
}

public SzukajPrzeciwnika()
{
	pojedynek[1] = RandomPlayer(2);
	if(!pojedynek[1])
		return;
	
	if(is_user_alive(pojedynek[0]))
		set_user_health(pojedynek[0], 100);
		
	set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);	
		
	jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
	set_user_health(pojedynek[1], 100);
	strip_user_weapons(pojedynek[1]);
		
	new weapon_name[24]
	get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);	
	new ent = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
	
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}

public RegisterHams(bool:wartosc)
{
	if(wartosc)
	{
		if(fHamKill)
			EnableHamForward(fHamKill);
		else
			fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
		
		if(fHamDamage)
			EnableHamForward(fHamDamage);
		else
			fHamDamage = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
			
		if(fHamTrace)
			EnableHamForward(fHamTrace);
		else
			fHamTrace = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
			

		if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
			EnableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
		else
		{
			new WeaponName[24];
			get_weaponname(bronie_pojedynek, WeaponName, 23);
			fHamWeapon[bronie_pojedynek] = RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, WeaponName, "WeaponAttack", 1);
		}
	}
	else
	{
		if(fHamKill)
			DisableHamForward(fHamKill);
			
		if(fHamDamage)
			DisableHamForward(fHamDamage);
			
		if(fHamTrace)
			DisableHamForward(fHamTrace);	
			
		if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
			DisableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
	}

	public inne_cos_handle(id) {
    		new sZyczenie[128]
    		read_args(sZyczenie, 127);
    		set_hudmessage(150);
   		show_hudmessage(0, "Życzenie gracza: %s", sZyczenie);
}
/////////// Pojedynek ///////////
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 08.07.2013 21:09

Wróć się do kodu z Twojego załącznika w pierwszym poście i zrób to jeszcze raz, bo w kilku miejscach namieszałeś. Funkcja inne_cos_handle ma być za ostatnią klamrą, nie przed. I gdy dajesz w poście fragment kodu albo cały kod pluginu, możesz użyć:

[code=pawn:NUMER_1_LINII], żeby uzyskać taką numerację linii jak w moim poście wyżej. Cyferka wstawiona oznacza numer 1 linii Twojego kodu. Wstawienie 1 daje normalną numerację, wstawienie 0 wyłącza numerację całkiem.


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 Gryzon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:107
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Szymek
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 08.07.2013 21:20

Nie wiem czy to w dobre miejsce wstawiłem 

jail_zyczenia.sma(75) : warning 217: loose indentation
jail_zyczenia.sma(78) : error 021: symbol already defined: "user_kill"
jail_zyczenia.sma(81) : error 010: invalid function or declaration
jail_zyczenia.sma(87) : error 021: symbol already defined: "set_user_health"
jail_zyczenia.sma(89) : error 021: symbol already defined: "strip_user_weapons"
jail_zyczenia.sma(95) : error 010: invalid function or declaration
jail_zyczenia.sma(100) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
jail_zyczenia.sma(101) : error 054: unmatched closing brace
jail_zyczenia.sma(102) : error 010: invalid function or declaration
jail_zyczenia.sma(107) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
jail_zyczenia.sma(108) : error 054: unmatched closing brace
jail_zyczenia.sma(109) : error 010: invalid function or declaration
jail_zyczenia.sma(114) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
jail_zyczenia.sma(115) : error 054: unmatched closing brace
jail_zyczenia.sma(116) : error 010: invalid function or declaration
jail_zyczenia.sma(121) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
jail_zyczenia.sma(122) : error 054: unmatched closing brace
jail_zyczenia.sma(123) : error 010: invalid function or declaration
jail_zyczenia.sma(127) : error 010: invalid function or declaration
jail_zyczenia.sma(309) : error 029: invalid expression, assumed zero
jail_zyczenia.sma(309) : error 017: undefined symbol "inne_cos_handle"
jail_zyczenia.sma(319) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "Jail Zyczenia"
#define VERSION "v1.1"
#define AUTHOR "Cypis - edit by Nestea****Lemon"

/////////// Pojedynek ///////////
new bronie_pojedynek, pojedynek[2];
new HamHook:fHamKill, HamHook:fHamDamage, HamHook:fHamTrace, HamHook:fHamWeapon[31];
/////////// Pojedynek ///////////

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new id_bezruch, id_rambomod, id_scouty, id_deagle, id_awp, id_m3, id_inne_cos;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_bezruch = jail_register_wish("Bezruch");
	id_rambomod = jail_register_wish("RamboMod");
	id_scouty = jail_register_wish("Pojedynek na Scouty");
	id_deagle = jail_register_wish("Pojedynek na Deagle");
	id_awp = jail_register_wish("Pojedynek na AWP");
	id_m3 = jail_register_wish("Pojedynek na m3");
	id_inne_cos = jail_register_wish("Inne zyczenie");
 
    	register_clcmd("wpisz_zyczenie", "inne_cos_handle");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("jb_cypis/rambomode.wav");
	precache_sound("jb_cypis/pojedynek.wav");
}

public OnRemoveData()
{
	/////////// Pojedynek ///////////
	if(pojedynek[0] || pojedynek[1])
	{
		pojedynek[0] = 0;
		pojedynek[1] = 0;
		RegisterHams(false);
	}
	bronie_pojedynek = 0;
	/////////// Pojedynek ///////////
}

public OnLastPrisonerTakeWish(id, zyczenie)
{
	if(zyczenie == id_bezruch)
	{
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife");
		give_item(id, "weapon_deagle")
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, maxAmmo[CSW_DEAGLE]);
		
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		
		for(new i=1; i<=32; i++)
		{
			if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
				continue;
		
			give_item(i, "weapon_deagle");
			jail_set_user_speed(i, 0.1);
		}
	}	
		user_kill(id);
		jail_set_prisoner_free(id);	
	}		
		user_kill(id);
		jail_set_prisoner_ghost(id);
	}
	else if(zyczenie == id_rambomod)
	{
		client_cmd(0, "spk jb_cypis/rambomode.wav");
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
		show_hudmessage(0, "RamboMod aktywny!");
		
		set_user_health(id, 500);
		
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_awp");
		give_item(id, "weapon_m249");
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, maxAmmo[CSW_M249]);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, maxAmmo[CSW_AWP]);
	}
	else if(zyczenie == id_scouty)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_SCOUT;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_deagle)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_DEAGLE;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_awp)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_AWP;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_m3)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_M3;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	 else if(zyczenie == id_inne_cos)
    {
        client_cmd(id, "messagemode wpisz_zyczenie");
    }
	return JAIL_CONTINUE;
}	

/////////// Pojedynek ///////////
public MenuPojedynek(id)
{
	new menu = menu_create("Pojedynek Z:", "Handel_Pojedynek");
	for(new i=1; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
			continue;
		new name[64];
		get_user_name(i, name, 63);
		menu_additem(menu, name);
	}
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dWyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}

public Handel_Pojedynek(id, menu, item)
{
	if(pojedynek[0] != id || pojedynek[1] || !is_user_alive(id))
		return;
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_display(id, menu);
		return;
	}
	
	new acces, callback, data[3], szName2[64];
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, szName2, 63, callback);
	
	pojedynek[1] = get_user_index(szName2);
	if(!is_user_alive(pojedynek[1]) || !is_user_connected(pojedynek[1]))
	{
		pojedynek[1] = 0;
		MenuPojedynek(id);
		return;
	}
	new szName[32];
	get_user_name(id, szName, 31);
	
	ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 %s^x01 walczy z^x03 %s", szName, szName2);
	client_cmd(0, "spk jb_cypis/pojedynek.wav");
	
	RegisterHams(true);
	
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 10);
	set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);
	
	jail_set_user_block(pojedynek[0], true)
	jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
	
	set_user_health(id, 100);
	set_user_health(pojedynek[1], 100);
	
	strip_user_weapons(id);
	strip_user_weapons(pojedynek[1]);
	
	new weapon_name[24];
	get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);
	
	new ent = give_item(id, weapon_name);
	new ent2 = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
	
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
	cs_set_weapon_ammo(ent2, 1);
}

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
	return vTracerAttack(id, attacker);

public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
	return vTracerAttack(id, attacker);

vTracerAttack(id, attacker)
{
	if(!pojedynek[0] || !is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
		return HAM_IGNORED;
	
	if(pojedynek[0] == id && pojedynek[1] != attacker)
		return HAM_SUPERCEDE;
		
	if(pojedynek[0] == attacker && pojedynek[1] != id)
		return HAM_SUPERCEDE;	
	return HAM_IGNORED;
}

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(id) || id != pojedynek[1])
		return HAM_IGNORED;
		
	jail_set_user_block(id, false);
	SzukajPrzeciwnika();
	return HAM_IGNORED;
}

public WeaponAttack(ent)
{
	new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id)
	{
		cs_set_user_bpammo(id, bronie_pojedynek, 1);
	}
}		

public client_disconnect(id)
{
	if(pojedynek[1] == id)
		SzukajPrzeciwnika();
}

public SzukajPrzeciwnika()
{
	pojedynek[1] = RandomPlayer(2);
	if(!pojedynek[1])
		return;
	
	if(is_user_alive(pojedynek[0]))
		set_user_health(pojedynek[0], 100);
		
	set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);	
		
	jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
	set_user_health(pojedynek[1], 100);
	strip_user_weapons(pojedynek[1]);
		
	new weapon_name[24]
	get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);	
	new ent = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
	
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}

public RegisterHams(bool:wartosc)
{
	if(wartosc)
	{
		if(fHamKill)
			EnableHamForward(fHamKill);
		else
			fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
		
		if(fHamDamage)
			EnableHamForward(fHamDamage);
		else
			fHamDamage = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
			
		if(fHamTrace)
			EnableHamForward(fHamTrace);
		else
			fHamTrace = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
			

		if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
			EnableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
		else
		{
			new WeaponName[24];
			get_weaponname(bronie_pojedynek, WeaponName, 23);
			fHamWeapon[bronie_pojedynek] = RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, WeaponName, "WeaponAttack", 1);
		}
	}
	else
	{
		if(fHamKill)
			DisableHamForward(fHamKill);
			
		if(fHamDamage)
			DisableHamForward(fHamDamage);
			
		if(fHamTrace)
			DisableHamForward(fHamTrace);	
			
		if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
			DisableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
	}

	public inne_cos_handle(id) {
    		new sZyczenie[128]
    		read_args(sZyczenie, 127);
    		set_hudmessage(150);
   		show_hudmessage(0, "Życzenie gracza: %s", sZyczenie);
}
/////////// Pojedynek ///////////
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#8 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 09.07.2013 07:45

Pogubiłeś klamry.

 

P.S Jak już takie życzenie jest należałyby sprawdzić czy gracz nie używa tego np. w następnej rundzie.

 

forward OnLastPrisonerShowWish(id); zmienna na true [wywołuje się jak gość ma życzenie i pojawia mu się menu]

 

forward OnRemoveData(day); zmienna na false.  [koniec rundy]

Tak można sprawdzić czy ma życzenie.

 

 


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#9 Gryzon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:107
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Szymek
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 07.12.2013 10:19

Już Sobie kiedyś poradziłem. Można zamknąć.



#10 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 08.12.2013 10:37

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych