Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modele, Zmienianie, Zakaz podnoszenia broni. Broń startowa.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 TERROR DRONE

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.06.2009 16:23

Witam.
Mam mały problem.
Dlatego sie was pytam. :)

1. Jak zmienić model noża TYLKO dla Terrorystów? mi cały czas zmienia model dla wszystkich.

2. Jak zmienić HP, szybkość Grawitacje i Painshock Free TYLKO terrorystom.

3. Jak zrobić tak żeby nikt niemógł podnieść żadnej broni, oraz jej kupić.

4. Jak zrobić żeby Anty-Terroryści mieli na starcie nóż, Desert Eagle oraz Bullpupa.

5. Jak zrobić żeby Terroryści niemogli podkładać bomby, a CT uwalniać zakladników.

Proszę o napisanie skryptu z tymi 5 pytaniami, albo chociaż do 1.
Będzie + ;)

EDIT:Zapomniałem powiedzieć że nieda się też wyrzucić broni (bo to z 3 pytaniem...)
  • +
  • -
  • 0

#2 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 15.06.2009 16:45

1. Jak zmienić model noża TYLKO dla Terrorystów? mi cały czas zmienia model dla wszystkich.

Definiujesz na początku
#define is_user_tt(%1) (get_user_team(%1)==1)
potem pod funkcją robisz sprawdzanie czy jest w tt czyli
if(is_user_tt(id))

2. Jak zmienić HP, szybkość Grawitacje i Painshock Free TYLKO terrorystom.

Tak jak powyżej tylko dajesz np.
client_cmd(id, "sv_gravity 500")

3. Jak zrobić tak żeby nikt niemógł podnieść żadnej broni, oraz jej kupić.

Mhm, szukaj w fakemecie.

4. Jak zrobić żeby Anty-Terroryści mieli na starcie nóż, Desert Eagle oraz Bullpupa.

Najpierw robisz
#define is_user_ct(%1) (get_user_team(%1)==2)
potem sprawdzasz team
if(is_user_ct(id))
jeśli jest poprawny to robisz
   fm_strip_user_weapons(id)
a następnie dajesz broń
fm_give_item(id, "weapon_deagle");

  • +
  • -
  • 0

#3 TERROR DRONE

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.06.2009 16:52

Dzięki leci pomógl. :-)
  • +
  • -
  • 0

#4 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 15.06.2009 18:40

teraz tak, zamykajcie moderatorzy, a żaden błędu nie zauważy :)

client_cmd(id, "sv_gravity 500")


to nie zdziała nic, musiałby być to listen server(przez new game) i gracz musiał by być stawiającym serwer

trzeba użyć set_user_gravity z fun'a.

a i co do funkcji fm_* musisz dołączyć bibliotekę fakemeta_util.
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.06.2009 20:02

2. Jak zmienić HP, szybkość Grawitacje i Painshock Free TYLKO terrorystom.

Pewnie masz jakiś plugin co to zmienia wszystkim i chcesz przerobić tylko dla TT, mam rację?

3. Jak zrobić tak żeby nikt niemógł podnieść żadnej broni, oraz jej kupić.

Załącznik

4.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Give Weapons"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fwPlayerSpawn",1);
}
public fwPlayerSpawn(id){
	if(get_user_team(id)==2)
		set_task(0.5, "AfterSpawn",id);
}
public AfterSpawn(id){
	fm_strip_user_weapons(id);
	fm_give_item(id,"weapon_knife");
	
	fm_give_item(id,"weapon_deagle");
	fm_give_item(id,"ammo_50ae");
	fm_give_item(id,"ammo_50ae");
	fm_give_item(id,"ammo_50ae");
	fm_give_item(id,"ammo_50ae");
	fm_give_item(id,"ammo_50ae");

	fm_give_item(id,"weapon_aug");
	fm_give_item(id, "ammo_556nato");
	fm_give_item(id, "ammo_556nato");
	fm_give_item(id, "ammo_556nato");
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 silversurfer

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:209
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 15.06.2009 21:14

R3X, Nie lepiej do takiego małego plugina użyć spawna bez hamsandwicha tylko standardowego:
register_event("ResetHUD", "resp", "be")
?

Odnoszę wrażenie, że spawn kanapki nie jest potrzebny...a może się mylę, może jest wydajniejszy?
  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.06.2009 12:31

Jeśli ResetHUD to trzeba przefiltrować/zablokować komendę fullupdate, bo wystarczyłoby jej użyć do odzyskania pełnego magazynka.

W sth2.sma ważna poprawka
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych