Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PokeMod

Dodawanie pokemonów i skilliHow?

pokemod dodawanie pokemony skille

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andariand

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:dom
Offline

Napisano 06.07.2013 00:18

Siema. Mam problem gdyż nie wiem jak dodać pokemony i skille na serwer a ściślej nie wiem jak dodać nowego pokemona z nowym skillem żeby wyświetlany był w pokedexie. Edytowałem plik custom.inl żeby maxymalna ilość pokemonów wynosiła 400
 

//max pokemon you can register with pokemod
 #define TOTAL_POKES        400

oraz maxymalną ilość skilli na 300
 

#define TOTAL_SKILLS            300                  //max skills that pokemod can handle

dodałem pokemona w files.inl i wygląda to tak
 

fputs(f, "150 Mewtwo k \"Psywave\" acy\n" );
fputs(f, "151 Mew k \"Psychic\" acy\n" );
fputs(f, "152 Volki b \"Electro_Power\" ab 30 Volcanos\n" );
fputs(f, "153 Volcanos b \"Fire_Beam\" bc 60 Volcarionus\n" );
fputs(f, "154 volcarionus b \"Icy_Wind\" c\n" );
 
oraz te 3 skille

fputs(f, "Whirlwind a 10 b \"damage and throw enemies in the air\"\n" );
// fputs(f, "Wing_Attack j \"\"\n" );
fputs(f, "Withdraw c 0 d \"recieve extra armor\"\n" );
fputs(f, "Wrap j 0 d \"paralyze enemies\"\n" );
fputs(f, "Electro_Power d 0 a \"promien testowy\"\n" );
fputs(f, "Fire_Beam b 0 bq \"promien ognisty\"\n" );
fputs(f, "Icy_Wind f 15 bt \"lodowy okrag\"\n" );
ale kiedy wpisuje pokedex mew (zaraz po nim powinien być volki) pokazuje, że mew jest ostatni. Oczywiście po każdej edycji compiluje pokemod.sma i wgrywam jeszcze raz. Co robie źle?
 

Użytkownik Andariand edytował ten post 06.07.2013 00:20

  • +
  • -
  • 0

#2 Andariand

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:dom
Offline

Napisano 06.07.2013 12:06

Rozwiązane. Niestety nie mogę edytować posta na górze. Proszę o zamknięcie.


  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 06.07.2013 16:48

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokemod, dodawanie pokemony skille

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych