Więc mam pewny wycinek z plg i proszę by ktoś mi go tak przerobił by doawał fragi a nie expa
fragi maja byc dodawanie normalnie do tabeli na [TAB]
z gory Dzięki
Użytkownik Topy edytował ten post 05.07.2013 21:04
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.07.2013 21:03
Więc mam pewny wycinek z plg i proszę by ktoś mi go tak przerobił by doawał fragi a nie expa
fragi maja byc dodawanie normalnie do tabeli na [TAB]
z gory Dzięki
Użytkownik Topy edytował ten post 05.07.2013 21:04
Napisano 06.07.2013 13:58
Łap
ActionMoney(id, ent) { if(!KasaUsed[id] && get_user_team(id) == 1) { new name[33]; get_user_name(id, name, 32); KasaUsed[id] = true; set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) +1); BCM_Print(id, "Dostales fraga na bloku!"); set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0, 0.0, 1.0, 3); show_hudmessage(0, "Gracz %s zdobyl fraga na bloku!", name); emit_sound(id, CHAN_STATIC, g_sound_kasa, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } else { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.25, 0.25, 2); show_hudmessage(id, "Frag: Raz na runde"); } }
A napisy to chyba sobie podmienisz. Jak chcesz aby vip dostawał więcej fragów to wzoruj się na początkowej funkcji.
Nie wiem na co ci ten "ent" w funkcji ale zostawię.
Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 06.07.2013 13:59
Napisano 06.07.2013 15:42
bm5.sma(1981) : error 017: undefined symbol "attacker"
bm5.sma(1981) : error 017: undefined symbol "attacker"
bm5.sma(1992) : warning 203: symbol is never used: "ent"
wyskoczyły takie errory
Napisano 06.07.2013 16:13
Oj sory bezmyślnie przekopiowałem heh łap
ActionMoney(id, ent) { if(!KasaUsed[id] && get_user_team(id) == 1) { new name[33]; get_user_name(id, name, 32); KasaUsed[id] = true; set_user_frags(id,get_user_frags(id) +1); BCM_Print(id, "Dostales fraga na bloku!"); set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0, 0.0, 1.0, 3); show_hudmessage(0, "Gracz %s zdobyl fraga na bloku!", name); emit_sound(id, CHAN_STATIC, g_sound_kasa, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } else { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.25, 0.25, 2); show_hudmessage(id, "Frag: Raz na runde"); } }
Napisano 06.07.2013 17:50
niby wzystko działa wchodze nablok pisze wszystko ładnie dostałes expa ale nie pokazuje w tabeli
Napisano 06.07.2013 20:20
moze trzeba zmienić cos jeszczewstawie cały plg
Napisano 06.07.2013 20:23
Łap teraz odświeża tabele
#include <fakemeta> // Jak nie masz to dodajesz new g_msg_scoreinfo; // <-- Na samej górze pluginu //(...) public plugin_init() { //(...) g_msg_scoreinfo = get_user_msgid("ScoreInfo") //(...) } //(...) ActionMoney(id, ent) { if(!KasaUsed[id] && get_user_team(id) == 1) { new name[33]; get_user_name(id, name, 32); KasaUsed[id] = true; message_begin(MSG_BROADCAST, g_msg_scoreinfo) write_byte(id) write_short(get_user_frags(id)+1) write_short(get_pdata_int(id, 444)) write_short(0) write_short(get_user_team(id)) message_end() set_user_frags(id,get_user_frags(id) +1); BCM_Print(id, "Dostales fraga na bloku!"); set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0, 0.0, 1.0, 3); show_hudmessage(0, "Gracz %s zdobyl fraga na bloku!", name); emit_sound(id, CHAN_STATIC, g_sound_kasa, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } else { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.18, 0, 0.0, 1.0, 0.25, 0.25, 2); show_hudmessage(id, "Frag: Raz na runde"); } }
Napisano 17.07.2013 16:35
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 modyfikacja |
|
||||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez, 22.01.2021 modyfikacja |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._, 11.01.2021 modyfikacja |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych