Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzanie czy zostałeś zabity nożem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ErF

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 15.06.2009 14:29

Witam! Jak sprawdzić czy ktoś został zabity nożem ?
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.06.2009 14:34

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "R3X"





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	register_event("DeathMsg","eventDeathMsg","a");

}

public eventDeathMsg(){

	static szWeapon[32], kid, vid;

	read_data(4, szWeapon ,31);

	

	if(equal(szWeapon, "knife")){

		kid=read_data(1);

		vid=read_data(2);

		//gracz vid zostal zabity nozem przez kid

		

	}

}

  • +
  • -
  • 0

#3 ErF

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 15.06.2009 16:32

Mhm, nie działa poprawnie.

public eventDeathMsg(){
    static szWeapon[32], kid, vid;
    read_data(4, szWeapon ,31);
   
    if(equal(szWeapon, "knife")){
        kid=read_data(1);
        vid=read_data(2);
	new m_vid = cs_get_user_money(vid);
	new n_vid[33], n_kid[33];
	get_user_name(vid,n_vid,32);
	get_user_name(kid,n_kid,32);
	cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid) + m_vid);
	cs_set_user_money(vid,0);
	GreenChat(0,"[Info] %s zabil %s nozem i zgarnia jego caly majatek ($ %d)",n_kid,n_vid,m_vid);

       
    }
}

Pisze: knife zabil knife nozem :D
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.06.2009 16:51

Trochę poprawiłem, pewnie coś z pamięcią (ale u mnie działało też stare).
Dodałem warunek porównania drużyn
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ""

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_event("DeathMsg","eventDeathMsg","a");
}

public eventDeathMsg(){
	new szWeapon[32];
	read_data(4, szWeapon ,31);
   
	if(equal(szWeapon, "knife")){
		new kid, vid
		kid=read_data(1);
		vid=read_data(2);
		//premia za TK?! nie
		if(cs_get_user_team(kid)==cs_get_user_team(vid))
			return;

		new m_vid = cs_get_user_money(vid);
		new n_vid[33], n_kid[33];
		get_user_name(vid,n_vid,32);
		get_user_name(kid,n_kid,32);
		cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid) + m_vid);
		cs_set_user_money(vid,0);
		client_print(0,print_chat,"[Info] %s zabil %s nozem i zgarnia jego caly majatek ($ %d)",n_kid,n_vid,m_vid);
	}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych