Witam! Jak sprawdzić czy ktoś został zabity nożem ?
					
					
					
				
				
				
				Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
Guest Message by DevFuse
       
 
	
Sprawdzanie czy zostałeś zabity nożem
		 Temat rozp. ErF, 15.06.2009 14:29
	
	
	
	
		3 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 15.06.2009 14:29
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 15.06.2009 14:34
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("DeathMsg","eventDeathMsg","a");
}
public eventDeathMsg(){
	static szWeapon[32], kid, vid;
	read_data(4, szWeapon ,31);
	
	if(equal(szWeapon, "knife")){
		kid=read_data(1);
		vid=read_data(2);
		//gracz vid zostal zabity nozem przez kid
		
	}
}
					
					
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 15.06.2009 16:32
					Mhm, nie działa poprawnie.
Pisze: knife zabil knife nozem 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
public eventDeathMsg(){
    static szWeapon[32], kid, vid;
    read_data(4, szWeapon ,31);
   
    if(equal(szWeapon, "knife")){
        kid=read_data(1);
        vid=read_data(2);
	new m_vid = cs_get_user_money(vid);
	new n_vid[33], n_kid[33];
	get_user_name(vid,n_vid,32);
	get_user_name(kid,n_kid,32);
	cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid) + m_vid);
	cs_set_user_money(vid,0);
	GreenChat(0,"[Info] %s zabil %s nozem i zgarnia jego caly majatek ($ %d)",n_kid,n_vid,m_vid);
       
    }
}Pisze: knife zabil knife nozem
 
					
					
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 15.06.2009 16:51
					Trochę poprawiłem, pewnie coś z pamięcią (ale u mnie działało też stare).
Dodałem warunek porównania drużyn
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Dodałem warunek porównania drużyn
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ""
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_event("DeathMsg","eventDeathMsg","a");
}
public eventDeathMsg(){
	new szWeapon[32];
	read_data(4, szWeapon ,31);
   
	if(equal(szWeapon, "knife")){
		new kid, vid
		kid=read_data(1);
		vid=read_data(2);
		//premia za TK?! nie
		if(cs_get_user_team(kid)==cs_get_user_team(vid))
			return;
		new m_vid = cs_get_user_money(vid);
		new n_vid[33], n_kid[33];
		get_user_name(vid,n_vid,32);
		get_user_name(kid,n_kid,32);
		cs_set_user_money(kid,cs_get_user_money(kid) + m_vid);
		cs_set_user_money(vid,0);
		client_print(0,print_chat,"[Info] %s zabil %s nozem i zgarnia jego caly majatek ($ %d)",n_kid,n_vid,m_vid);
	}
}
					
					Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty

 
				
				







