Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[TF2] Bot Manager


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 05.07.2013 06:00

<!-- BEGIN TEMPLATE: postbit_external -->
<div><font face="Impact"><div align="center"><font size="6">[TF2] Bot Manager</font></div></font><br /><div align="center"><font size="2"><i>v1.0.0</i></font></div><br /><b><font size="4">Description:</font></b><br />Mimics the functionality of tf_bot_quota &quot;fill&quot; but allows for plugins to hook into the bot adding/kicking processes. Also extends the default functionality of tf_bot_quota &quot;fill&quot; and customizes the join/part messages to be more clear.<br /><br /><b><font size="4">Cvars:</font></b><ul><li><b>bot_manager_version</b> - plugin version</li>
<li><b>bot_manager_auto_update</b> - enables automatic updating (has no effect if <a href="https://forums.allie...ad.php?t=169095" title="AlliedModders - Thread 169095">Updater</a> is not installed)</li>
<li><b>sm_bot_quota</b> - number of players to keep in the server, use this instead of tf_bot_quota</li>
<li><b>sm_bot_join_after_player</b> - if nonzero, bots will wait until a player joins before entering the game, use this instead of tf_bot_join_after_player</li>
<li><b>sm_bot_game_logic</b> - 0 = use plugin logic when assigning bots, 1 = use game logic</li>
<li><b>sm_bot_supported_map</b> - if nonzero, bots will only be present on maps that have nav files</li>
<li><b>sm_bot_on_team_only</b> - if nonzero, players will only be considered &quot;in-game&quot; if they're on a team for purposes of assigning bots</li>
</ul><br /><b><font size="4">Installation:</font></b><br />Put botmanager.smx into /addons/sourcemod/plugins, and reboot your server or type &quot;sm plugins load botmanager&quot; into your console or rcon.<br /><br /><b><font size="4">Auto Update:</font></b><br />Install <a href="https://forums.allie...ad.php?t=169095" title="AlliedModders - Thread 169095">Updater</a>. The plugin will be auto-updated according to your Updater settings. It'll work without Updater.<br /><br /><b><font size="4">Changelog:</font></b><ul><li><b>v1.0.0 (7/5/13)</b><ul><li>Initial release</li>
</ul></li>
</ul><br /><b><font size="3"><a href="http://www.doctormck...kage/botmanager" target="_blank">Download Plugin (botmanager.zip)</a></font></b><br /><br /><font size="1">.zip file includes binary, source, and .inc file</font><br /><br /><i><font size="1">Requires <a href="https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=169095" title="AlliedModders - Thread 169095">updater.inc</a> and <a href="https://bitbucket.org/Doctor_McKay/public-plugins/src/default/scripting/mckayupdater.sp" target="_blank">mckayupdater.sp</a> to compile.</font></i></div>


<!-- END TEMPLATE: postbit_external -->

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych