Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Przerobienie perku na klase

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pan Inżynier

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.07.2013 00:36

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

#include <colorchat>



#define perk_name "Sztuka Dezorientacji"

#define perk_desc "Masz 1/LW szansy na ukrycie celownika wroga po strzale"



new bool:ma_perk[33];

new wartosc_perku[33];



new g_msg_hideweapon;



public plugin_init() 

{

	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

	

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 2, 5);

	

	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0");

	

	g_msg_hideweapon = get_user_msgid("HideWeapon");

}



public cod_perk_enabled(id, wartosc)

{

	ma_perk[id] = true;

	wartosc_perku[id] = wartosc;

	ColorChat(id, GREEN, "Perk %s zostal stworzony przez www.PluginyMody.webd.pl.", perk_name);

}



public cod_perk_disabled(id)

	ma_perk[id] = false;



public Damage(id)

{

	new attacker = get_user_attacker(id);

	

	

	if(!is_user_connected(attacker))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	if(!ma_perk[attacker])

		return PLUGIN_CONTINUE;

		

	if(random(wartosc_perku[attacker]))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	Dzialaj(id);

	

	return PLUGIN_CONTINUE;

}



public Dzialaj(id)

{

	ChangeHUD(id, 1<<2);

	set_task(10.0, "wyłącz", id);

}



public wyłącz(id)

	ChangeHUD(id, 0);



public ChangeHUD(id, i) 

{		

	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_hideweapon, _, id);

	write_byte(i);

	message_end();

}

Proszę, aby ktoś przerobił ten perk na klasę.



#2 HotimPL

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:25
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 05.07.2013 01:45

proszę : 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Jeśli pomogłem, nie obrażę się za + :)

Jeśli chcesz Abym wykonał dla cb zlecenie Pisz GG/Steam.

 


#3 Pan Inżynier

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.07.2013 13:06

Dzięki, ale źle się wyraziłem. Teraz on zawsze ukryje celownik gracza, a ja chcę żeby było np 1/10. Wpisz jakąkolwiek liczbę, ja wszystko sobie pozmieniam. :) Miałem problem z tą "wartość_perku".



#4 HotimPL

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:25
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 05.07.2013 14:50

Sprawdź tą :

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Jeśli pomogłem, nie obrażę się za + :)

Jeśli chcesz Abym wykonał dla cb zlecenie Pisz GG/Steam.

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych