←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dodanie Ammo do broni -Paintballmod

  • +
  • -
kujawa21 - zdjęcie kujawa21 04.07.2013

Witam

Posiadam serwer  z p90 na flage T , chcialem dodac jeszcze m249(krowe) na flage S ,ale do konca nie wyszlo tak jak chcialem

 

Modele pobiera pokazuje ,ale problem jest taki przed moja edycja pluginu , p90- mialo 50/250 ammo i strzelalo normalnie,

Po Edycji p90 ma 50/250 ale przy 1 kulce crash serwera, a za to m249(krowa) posaiada 100/0 ammo  i dziala.

 

Podejrzewam ,ze ammo z p90 wlasnie przeszlo do krowy, bo ja w pluginie nic z ammo nie robilem..

 

Zalanczam koncowke kodu paintballgun z ammunicja

stock user_has_pbgun(id)
{
	if (is_user_alive(id))
	{
		new model[25];
		pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
		if (containi(model, "models/v_pbgun") != -1)
			return 1;
		else if (equali(model, "models/v_pbusp.mdl"))
			return 2;
		else if (equali(model, "models/v_pbglock.mdl"))
			return 3;
		else if (equali(model, "models/pb/v_p901.mdl"))
			return 4;
                else if (equali(model, "models/pb/v_m249.mdl"))
	                return 1;
} 
	return 0; 
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
			set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
			return weaponid;
		}
	return 0;
}
/*
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);

	while ((weaponid = find_ent_by_class(weaponid, weaponname)) != 0)
		if(entity_get_edict(weaponid, EV_ENT_owner) == id) 
		{
			set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
			return weaponid;
		}
	return 0;
}*/

// teame06's function
stock set_rendering(index, fx=kRenderFxNone, r=0, g=0, b=0, render=kRenderNormal, amount=16)
{
	set_pev(index, pev_renderfx, fx);
	new Float:RenderColor[3];
	RenderColor[0] = float(r);
	RenderColor[1] = float(g);
	RenderColor[2] = float(b);
	set_pev(index, pev_rendercolor, RenderColor);
	set_pev(index, pev_rendermode, render);
	set_pev(index, pev_renderamt, float(amount));
}
Odpowiedz