pytanie jak w temacie za propozycje daje + ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jak zablokowac item/klase na danej mapie COD Staryplusy za pomoc
#2
Napisano 04.07.2013 08:08
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
#3
Napisano 04.07.2013 08:26
Spróbuj tak:
Co do blokady perków to musiałbym pogrzebać jeszcze ale sprawdź chociaż czy ta blokada z klasami będzie działać ![]()
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
new ile = 0;
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){
ile++;
}
if(ile == item){
item = i;
break;
}
}
if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new file[128];
new map[32];
get_configsdir( file, 127 )
format(file,127,"%s/twoje_mapy.ini",file)
new line=0,text[128],chars
do{
line = read_file(file,line,text,127,chars)
trim(text);
get_mapname(map,31);
if(equal(map,text) && item == Rambo)
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Klasa %s jest zablokowana na mapie [%s].",item, map);
break;
}
}
while(line>0)
if((item == Rambo || item == Terminator || item == WolnyStrzelec || item == Kapitan)&& !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
if(is_user_alive(id)) Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
W tym miejscu dopisujesz inne klasy np.
if(equal(map,text) && item == Rambo || item == Kapitan || item == Terminator)
Nazwy map na których mają być zablokowane dane klasy dopisujesz w pliku twoje_mapy.ini
Załączone pliki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 |
|
|
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod
















