Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

3 KLASY Mest oraz Zolnierz, Jumper, 1 PREMIUM Golder

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 chrupekcs

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 03.07.2013 08:02

Witam. Chciałbym aby ktoś z was wykonał mi 3 darmowe klasy i 1 premium na mojego COD MODA.

Nazwa: Mest
Opis: Posiada 2 teleporty, eliminator rozrzutu.
Statystyki:
Zdrowie: 25
Inteligencja: 0
Kondycja: 15
Wytrzymałość: 10
Bronie: mac10, usp, deagle

Nazwa: Zolnierz
Opis: Posiada 2 skoki w powietrzu, auto bh, ogranicznik rozrzutu.
Statystyki:
Zdrowie: 30
Inteligencja: 0
Kondycja:20
Wytrzymałość: 5
Bronie: m4a1, usp, he

Nazwa: Golder[PREMIUM]
Opis: 1/2 z awp, 1/3 z he, auto bh, +15 dmg z m4a1
Statystyki:
Zdrowie: 35
Inteligencja: 0
Kondycja: 15
Wytrzymałość: 20
Bronie: awp, m4a1, ak47, deagle, usp, he, flesh

Nazwa: Jumper
Opis: Posiada 6 long jumpów, gdy się nie rusza jego widoczność jest zmniejszona z 255/95
Statystyki:
Zdrowie: 15
Inteligencja: 0
Kondycja: 20
Wytrzymałość: 10
Bronie: ak47, usp, deagle

Prosiłbym o skompilowanie klas i formaty .amxx oraz .sma

Z góry dzięki :)

Użytkownik chrupekcs edytował ten post 03.07.2013 08:12


#2 chrupekcs

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 07.07.2013 07:16

refresh

#3 Chinczyk

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Łódzkie
Offline

Napisano 07.07.2013 07:53

Zolnierz, tylko bez ogranicznika rozrzutu

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Zolnierz";
new const opis[]    = "Posiada 2 skoki w powietrzu, auto bh, ogranicznik rozrzutu.";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return PLUGIN_CONTINUE

    if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
        new flags = pev(id, pev_flags)

        if (flags & FL_WATERJUMP)
            return FMRES_IGNORED;
        if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
            return FMRES_IGNORED;
        if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
            return FMRES_IGNORED;

        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity, velocity);
        velocity[2] += 250.0;
        set_pev(id, pev_velocity, velocity);

        set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

    }
    return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Rychu :d

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Krzychu
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.07.2013 08:31

Sprawdz

Załączone pliki


14760h.gif


Pomogłem? Daj +

 

 

300 Postów - 23:42 | 16.01.2014 <3


#5 chrupekcs

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 07.07.2013 15:26

Zolnierz git, a reszte klas moglibyscie wykonac? bd +

#6 Kalifta

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 07.07.2013 18:02

Tu masz Goldera i Mesta TYLKO:

 

W premce musisz sobie wybrać flagę.

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

Mest ma teleport co 10 sek, a jeżeli chcesz sobie ustawić co ile ma się teleportować to zmieniasz:

set_task ( 10.0, "ResetHUD", id )

Tutaj dajesz ile chcesz.

 Odliczanie[id] = 8    // nasza zmienna + czas ile ma odliczać do zera w tym przypadku 10sekund

A tutaj dajesz liczbę o 2 mniejszą od wybranego przez ciebie czasu między teleportami.

 

PS. A z tymi long jumpami to chodzi ci o odrzut  czy o wysokość??

 

Załączone pliki


Użytkownik Kalifta edytował ten post 07.07.2013 18:04

sygna.jpg

Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +

 

 

Klasa Kapitan & Perk M4 Kapitana


#7 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 09.07.2013 10:31

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych