Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Wywolywanie freezetime w funkcji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Online

Napisano 02.07.2013 21:05

Pytanie - jak moglbym wywolac zamrozenie graczy w pewnej funkcji (nie na poczatku rundy)??
Wiem, ze moglbym tez zredukowac szybkosc gracza, ale chce wiedziec, czy istnieje inny sposob.
Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 03.07.2013 12:39

Możesz zablokować używania guzików WSAD. Ale zmiana prędkości będzie lepszym sposobem. Pamiętaj że przy zmianie broni prędkość jest resetowana, więc nie wystarczy użycie set_user_maxspeed


  • +
  • -
  • 1

#3 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Online

Napisano 03.07.2013 15:34

W jaki sposób zablokować wsad?? Pamietam, że to sie robilo jakos tak:

register cl_cmd("w" "block"

Jakoś tak


  • +
  • -
  • 0

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 03.07.2013 15:50

O wiele lepiej będzie zmienić prędkość gracza na 0.1 tylko przy Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed

 

Więcej napisał o tym Benio101:

http://amxx.pl/topic...edkosci-gracza/

 


  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Online

Napisano 03.07.2013 16:20

Możesz mi jakiś przykładowy plug napisać, który w funkcji wywołuje "freezetime", a potem ją usuwa np. przy pomocy taska??


  • +
  • -
  • 0

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.07.2013 23:05

Plugin zamraża gracza, na 5 sekund lub do końca rundy, po wpisaniu na sayu "freezeme":

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <HamSandwich>

#define SetBit(%1,%2) (%1|=(1<<(%2)))
#define ClearBit(%1,%2) (%1&=~(1<<(%2)))
#define CheckBit(%1,%2) (%1&(1<<(%2)))

new speedbuff;

public plugin_init(){
	register_plugin("Freezer", "1.0", "benio101");
	RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "speed", 1);
	register_logevent("roundEnd", 2, "1=Round_End");
	register_clcmd("say freezeme", "freeze");
}

public freeze(id){
	SetBit(speedbuff, id);
	speed(id);
	
	new data[1];
	data[0]=id;
	
	set_task(5.0, "unfreeze", .parameter=data, .len=1);
}

Ham:get_player_resetmaxspeed_func(){
	#if defined Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
		return IsHamValid(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed)?Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed:Ham_Item_PreFrame;
	#else
		return Ham_Item_PreFrame;
	#endif
}

// obsługa bonusu prędkości
public speed(id){
	if(
			is_user_alive(id)
		&&	 CheckBit(speedbuff, id)
	){
		set_user_maxspeed(id, 0.1);
	}
}

public unfreeze(data[]){
	new id=data[0];
	if(is_user_alive(id)){
		ClearBit(speedbuff, id);
		ExecuteHam(get_player_resetmaxspeed_func(), id);
	}
}

public client_connect(id){
	ClearBit(speedbuff, id);
}

public roundEnd(){
	speedbuff=0;
	remove_task();
}


#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Online

Napisano 03.07.2013 23:36

Aa ok juz lapie. Powycinam jutro z tego pare rzeczy. Dzieki za pomoc, plusiki4all
Do zamkniecia
  • +
  • -
  • 0

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.07.2013 00:00

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych