Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Łączenie dwóch zmiennych


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 adif11

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 01.07.2013 17:58

Witam serdecznie nie wiedziałem gdzie napisać ponieważ kod jest z diablo moda a chce go podłączyć pod cod moda

 

Kod z diablo

len += formatex(staty[len], SIZE - len, "Masz <b>%d</b> punktow wytrzymalosci - daje to %0.1f%% redukcji obrazen<br>", wytrzymalosc_gracza[id], redukcja_obrazen_gracza[id]*100);

Kod z coda

format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "\yWytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));

Chciałbym aby kod pokazywał ile redukuje obrażen sam kod z diablo działą w 50% lecz po dodaniu punktów trzeba wyłączać i włączać statystyki jeżeli jest sam kod od coda nie pokazuje ile jest zredukowane ponieważ jest tam inna zmienna a dokładniej %i a w diablo to jest %f i teraz rodzi się pytanie jak te zmienne połączyć ze sobą.

 

Próbowałem coś takiego lecz niestety nie działa

	format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "\yWytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia o %0.1f%%)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), wytrzymalosc_gracza[id], redukcja_obrazen_gracza[id]*100);

Proszę wybaczyć za błędy


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.07.2013 18:55

inna zmienna a dokładniej %i a w diablo to jest %f


to nie są zmienne tylko ciągi formatujące

zamiast format naprawdę użyj tego formatex

podaj kod jak jest liczona redukcja obrażeń w cod
  • +
  • -
  • 1

#3 adif11

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 01.07.2013 19:40

Pytałem 2 doświadczonych userów z forum i napisali mi iż to są zmienne..

 

więc wybacz

redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));

Można wiedzieć czy ta zmiana z format na formatex coś zmieni jeżeli tak to co?

 

I wystarczy że podmienie tylko ten "wyraz" i nic więcej nie trzeba zmieniać?


Użytkownik adif11 edytował ten post 01.07.2013 19:42

Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.07.2013 21:12

formatex(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "\yWytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia o %0.1f%%)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), redukcja_obrazen_gracza[id]*100.0);

Można wiedzieć czy ta zmiana z format na formatex coś zmieni jeżeli tak to co?

http://amxx.pl/dokum.../f1367/formatex


  • +
  • -
  • 0

#5 adif11

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 01.07.2013 22:34

Dziekuje za odpowiedz , lecz probowalem tak i niestety podaje dziwne wyniki , czy rowniez nie pokazuje licz bo przecinku ale zapewne wystarczy dodac jedno 0?

Wybacz za brak Polskich znakow lecz pisze z telefonu

Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#6 adif11

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 02.07.2013 22:35

Refresh proszę o pomoc :<

powyższy kod pokazuje redukcje lecz niby dodaje , resetuje statyki czy też dodaje punkty w tą statystykę lecz nic się nie zmienia :<


Użytkownik adif11 edytował ten post 02.07.2013 23:04

Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#7 adif11

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 04.07.2013 00:46

Odświeżam!

powyższy kod pokazuje redukcje lecz niby dodaje , resetuje statyki czy też dodaje punkty w tą statystykę lecz nic się nie zmienia :<


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#8 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 04.07.2013 13:41

to
redukcja_obrazen_gracza[id]
masz we Float ?
new Float:redukcja_obrazen_gracza[33]

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#9 adif11

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 04.07.2013 14:26

Jak widać

 

redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));

 

chyba że to nie to :<


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#10 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 04.07.2013 18:06

Ta funkjca którą pokazałeś jest tylko w tym publicu, czy jest zmienną globalną ( tj. przed plug.init )

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#11 adif11

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 04.07.2013 20:10

Mam to  w takiej formie

new Float:maksymalne_zdrowie_gracza[33],
     Float:szybkosc_gracza[33],
     Float:redukcja_obrazen_gracza[33];

Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#12 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 04.07.2013 22:33

Daj public, w tym PrzydzielStatystki ( tam gdzie jest to menu ) O ile dobrze rozumiem, odswieza po mapie ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.07.2013 15:45

Podstawowe pytanie gdzie używasz tego tekstu który formatujesz w pierwszym poście ( odświeżasz kanał wyświetlania ) ?

Wyliczasz nowa redukcje obrażeń po modyfikacji ilości punktów wytrzymałości ?


  • +
  • -
  • 0

#14 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 459
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 06.07.2013 03:09

Zależy jakiego masz cod moda (nie chodzi mi o podział na nowy i stary)

Są różne redukcje.

 

1.) Redukcji obrażeń  nie da się przedstawić w %. Ponieważ w cod modzie ilość redukowanych obrażeń nie zależy od samych obrażeń.

Jeśli ktoś nie rozumie tego co napisałem to wytłumaczę to tak. Nieważne ile ktoś ci zada obrażeń a i tak zostanie od nich odjęte ( wytrzymałość * 0.08755 )

Możesz zrobić coś takiego:

formatex(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "\yWytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia o %0.1f)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), (PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1) * 0.08755 ));

2.) Tą już się da przedstawić w %. Redukcja jest podobna jak w diablo gdyż różni sie jedynie siłą działania.

formatex(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "\yWytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia o %0.1f%%)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)))) ));

Sprawdź jaką ty masz z podanych tych dwóch(tylko takie znam). Jeżeli masz inną najlepiej podaj całe .sma to pomogę.


Użytkownik BlackPerfum edytował ten post 06.07.2013 03:30

  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#15 adif11

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 11.07.2013 15:07

public PrzydzielPunkty(id)
{
	new szybkosc[60];
	new inteligencja[65];
	new zdrowie[60];
	new wytrzymalosc[60];
	new kondycja[60];
	new tytul[25];
	
	if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
	format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "\yIle dodawac: \rwszystko \y(Ile pkt dodac do statow)");
	else format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "\yIle dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
	
	format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "\yInteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
	format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "\yZdrowie: \r%i \y(Masz o \r%i \yzdrowia wiecej)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1), zdrowie_gracza[id]*1);
	format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "\yWytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia o %0.01f%%)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), redukcja_obrazen_gracza[id]*100.0);
	format(kondycja, charsmax(kondycja), "\ySzybkosc : \r%i \y(Jestes o \r%i%% \yszybszy)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1), kondycja_gracza[id]);
	
	format(tytul, charsmax(tytul), "\yWolne punkty \r(%i)", punkty_gracza[id]);
	new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
	menu_additem(menu, szybkosc);
	menu_addblank(menu, 0);
	menu_additem(menu, inteligencja);
	menu_additem(menu, zdrowie);
	menu_additem(menu, wytrzymalosc);
	menu_additem(menu, kondycja);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
	menu_display(id, menu);
}

Proszę o pomoc :<


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#16 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 11.07.2013 17:54

daj handler (PrzydzielPunkty_Handler) i zamiast format daj formatex

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#17 adif11

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:357
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 11.07.2013 18:33

zrobiłem tak

formatex(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "\yWytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia o %0.1f%%)",   PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), (10*0.7*(1.0-floatpower( 1.1, -0.112311341*float(PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)))) ));

i jak na razie pokazuje 1.8% 3.7% więc dobrze :)


Zapraszam Serdecznie Na Cod Mod'a [401 lvl]

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych