Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Plugin do włączania / wyłączania pluginów w silniku

nowy plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shaxu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:82
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 01.07.2013 10:29

Witam chciałbym prosić niezmiernie o jakiś kod lub plugin który umożliwi mi włączanie / wyłączanie określonych pluginów w moim silniku.

Postaram opisać problem na prostym przykładzie.

 

Posiadam Silnik Zombie Plague 4.3 - zawiera on wiele modyfikacji i ustawień porządnie jest skonfigurowany itp oraz . . .

Posiadam Bossa ( NPC Boss ) - jest to modyfikacja która włącza się na jednej z wybranych map.

 

Chciałbym aby na NPC Bossie - niektóre pluginy z Zombie 4.3 zostały wyłączone ponieważ tylko uprzykrzają rozgrywkę ale też chciałbym aby nowe były załączone ponieważ bez nich nie wyobrażam sobie gry.

 

Wcześniej ustawienia wykonywałem prostą metodą > config/maps/plugins-zp_boss_city.ini , ale ostatnimi czasy niestety ta metodą wiąże się z sporymi konsekwencjami a mianowicie istnieje możliwość wykradnięcia niepożądanych haseł takich jak RCON czy nawet wykonania przekierowania.

 

Dlatego bardzo bym prosił o jakiś sposób który umożliwi mi zkonfigurowanie pluginu tak jak to było możliwe kiedyś.

 

Czekam na pomoc : Shaxu


  • +
  • -
  • 0

#2 Ogen Dogen

    Guru

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 01.07.2013 11:38

Nie znam się za bardzo na Zombie , ale nie da się przez zwykłe amxmodmenu wyłączać te pluginy ? ;]

Jeśli chcesz możesz też zmodyfikować te pluginy w kodzie żeby się uruchamiały na danych mapach.

Użyj http://amxx.pl/dokum...111/get-mapname


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#3 Shaxu

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:82
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 01.07.2013 12:13

Owszem da się ale tak jak napisałeś wyłączać pluginy ( po za tym to jest metoda taka trochę kiepska bo wszystko robić trzeba ręcznie ) a chyba chodzi o to aby się wszystko załączyło samemu i można było przystąpić do gry. I tak jak napisałeś tylko wyłączać a co z załączeniem nowych pluginów?

 

Zbytnio ta funkcja nie pomoże mi dlatego czekam dalej może ktoś inny mi pomoże.


  • +
  • -
  • 0

#4 Shaxu

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:82
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 02.07.2013 22:55

Odświeżam


  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.07.2013 00:46


Wcześniej ustawienia wykonywałem prostą metodą > config/maps/plugins-zp_boss_city.ini , ale ostatnimi czasy niestety ta metodą wiąże się z sporymi konsekwencjami a mianowicie istnieje możliwość wykradnięcia niepożądanych haseł takich jak RCON czy nawet wykonania przekierowania.
Czy dobrze rozumiem, że zamiast ustalić odpowiednie prawa zapisu do instalacji HLDSa, usunąłeś katalog maps z amxmodx/configs, co nie rozwiązuje w żadnym wypadku opisywanego problemu i w związku z tym chcesz modyfikować plugin w celu odzyskania wcześniejszej funkcjonalności?

#6 Shaxu

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:82
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 04.07.2013 09:39

Dokładnie tak jak Pan zrozumiał, uważam że modyfikacja pluginu pozwoli mi na bezpieczne funkcjonowanie serwera, a przy okazji rozwiąże mój problem.

 

 

Czy dobrze rozumiem, że zamiast odpalić odpowiednie prawa zapisu do instalacji HLDSa

 

Ma Pan na myśli ustawienie CHMODów na dany folder ? Jeśli jest jakiś inny bezpieczny sposób ustawienia folderu aby nie został nadpisany w żaden sposób to proszę bardzo proszę o podanie tego sposobu.

 

 


  • +
  • -
  • 0

#7 Shaxu

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:82
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 04.07.2013 23:15

Odświeżam w innym temacie przeczytałem że należy ustawić CHMODY 444 i powinno pomóc.

Ustawiłem i w ogóle nie wczytało moich ustawień na danej mapie.

 

Ciągle czekam na pomoc w związku włączania i wyłączania pluginów na danej mapie ustawiając to w głównym silniku moda.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych