[ROZWIĄZANE] Czy gracz nie żyje.
Najlepsza odpowiedź Ogen Dogen 30.06.2013 21:49
Dokładnie. Możesz używać wykrzyknika , najkrótsza metoda
if (is_user_alive(id)) // zywy if (!is_user_alive(id)) // martwy
Możesz porównać do 0 / 1 :
if (is_user_alive(id)==1) // zywy if (is_user_alive(id)==0) // martwy
Lub użyć else'a :
if (is_user_alive(id)) // jesli zywy { // kod } else // jesli martwy { // kod }Przejdź do postu
Kewin. (ZeZ)
30.06.2013
Już dłuższy czas zastanawiałem się jak sprawdzić czy gracz nie żyje, szukałem, ale nic chyba sensownego nie znalazlem.
Bo jak uzywamy if(is_user_alive(id)) to sprawdzamy czy gracz żyje, a jak sprawdzic czy nie?
Bo mozna dokonac dana rzecz na nie zywym graczu, tak o prawda?:
if(!is_user_alive(id)) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) cs_set_user_model( id, "cos") } else{ if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) cs_set_user_model( id, "cos2") }
Czyli to po else, bedzie sie dokonywalo, gdy gracz nie zyje.
Ale jak ja nie chce nic robic jak zyje to jak to zrobic, aby wykonywac cos tylko jak nie zyje?
Bo to raczej nie jest dobre:
if(!is_user_alive(id)) { } else{ if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) cs_set_user_model( id, "cos2") }
I powiedzcie mi po co sie daje te wykszykniki(!) ? Na przyklad teraz w tym: !is_user_alive
Gdybym mial serwer to pokombinowalbym sam, nie mam, wiec pytam sie Was.
xenos
30.06.2013
Flk 30.06.2013
Jak sama dokumentacja mówi http://amxx.pl/dokum...8/is_user_alive
Funkcja zwraca 1 gdy jest żywy, 0 w pozostałych przypadkach.
if(is_user_alive(id)==0)
{
}
Chyba że się mylę.
Najlepsza odpowiedź
Ogen Dogen
30.06.2013
Dokładnie. Możesz używać wykrzyknika , najkrótsza metoda
if (is_user_alive(id)) // zywy if (!is_user_alive(id)) // martwy
Możesz porównać do 0 / 1 :
if (is_user_alive(id)==1) // zywy if (is_user_alive(id)==0) // martwy
Lub użyć else'a :
if (is_user_alive(id)) // jesli zywy { // kod } else // jesli martwy { // kod }
Kewin. (ZeZ)
30.06.2013
To na tropach byłem dobrych
dzięki za wyjasnienia, wszyscy plusiki.