←  Pluginy AMXX

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Run Planting

  • +
  • -
zer0. - zdjęcie zer0. 19.05.2008

Run Planting
Dzięki temu pluginowi możemy biegać i jednocześnie podkładać pakę oczywiście na wyznaczonym bombsite'dzie ;-)

Instalacja
√ runplanting.amxx -> /cstrike/addons/amxmodx/plugins
√ Do pliku plugins.ini dodajemy linijkę:
runplanting.amxx          ; Bieganie podczas podkładania bomby

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
MafiaDL - zdjęcie MafiaDL 19.05.2008

Brawo w końcu dałes jakis którego nie ma ;D

Polecam go bo mam u siebie
Odpowiedz

  • +
  • -
.::PhaNtoMaS::. - zdjęcie .::PhaNtoMaS::. 20.05.2010

Nie chodzi mi plugin nie wiem czemu, dodaje do plugins.ini, do plugins daje plik .amxx i restartuje serwer i dalej nie mogę chodzić po bs'ie plantując C4.. muszę stać, może ktoś powiedzieć co źle zrobiłem albo czego nie zrobiłem ? Nie wiem czemu tak się dzieje, kiedyś mi chodziło...
Odpowiedz

Lyons - zdjęcie Lyons 20.05.2010

nie mam tego a moge biegać:D
Odpowiedz

  • +
  • -
.::PhaNtoMaS::. - zdjęcie .::PhaNtoMaS::. 20.05.2010

Instalacja Pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Pawlak, zamiast mi pomóc, dajesz poradnik, który ja czytałem parę lat temu.., umiem instalować pluginy ... ( napisałem, że wszystko dobrze zrobiłem i nie mam wątpliwości w tym temacie, zresztą co tu trudnego.. wgrać plik i dopisać do plugins.ini.. ), Jestem posiadaczem 4 modów na serwerze i wszystkie sam wgrywałem jak i pluginy więc poradnik że pluginy .amxx trzeba wgrywać do plugins a .sma do scripting mi nic nie da !, można powiedzieć, że spamujesz tylko.. mi takim postem zamiast mi pomóc.., Hmm jakiś moduł, który trzeba, albo jaki mam wyłączyć plugin bo koliduje z nim czy coś a nie poradniczek i jest sobie post.. ( który nic mi nie pomoże.. ), bo wszystko co w nim jest bardzo dobrze wiem..jak kompilować, zmieniać itp.

EDIT :

Layons, no nie mogę kolejny SPAM!, Co do twojego posta to albo nie zrozumiałeś pluginu albo masz go wgranego i nawet o tym nie wiesz.., więc Ci wytłumaczę
- Ten plugin nie jak to ująłeś " pozwala biegać" Tylko on pozwala biegać na bs'ie przy podkładaniu paki.., więc jak go nie masz to zaczynasz plantować i nie możesz się ruszyć, a ja właśnie tak mam, że nie mogę biegać, dlatego mi plugin nie działa, zresztą ten twój post to spam bo nic to nie wniesie do tematu, bo to głupoty same.. zobacz :
Piszesz, że nie masz pluginu ale możesz biegać i plantować jednocześnie ( więc używasz pluginu..., bo właśnie takie jest jego działanie.. ) to nie ma sensu.. Jak możesz używać pluginu i plugin działa jak go nie masz?^^
Odpowiedz

Lyons - zdjęcie Lyons 20.05.2010

moze to amx super ma :D...
weź sprobuj ...
Odpowiedz

  • +
  • -
bolek_stw - zdjęcie bolek_stw 21.05.2010

Odblokowane moduły ?
#include<amxmodx>
#include<fun>
#include<engine>
Odpowiedz

Lyons - zdjęcie Lyons 21.05.2010

ja mam prawie wszystkie :D...

a co one dają??
po co są blokowane???
Odpowiedz

  • +
  • -
.::PhaNtoMaS::. - zdjęcie .::PhaNtoMaS::. 21.05.2010

bolek_stw, dzięki nie miałem odblokowanego, plugin już trybi :), Lyons, raczej nie amx_super.., bo to w ogóle nie ma nic w związku, i ty ciągle się coś pytasz nie wiesz co to interp, a teraz moduły, nie będę Ci tego tłumaczył są od tego Google, ale Ci powiem, że np. jak mamy zablokowany jakiś moduł ( plik configs/modules.ini czy jakoś tak i masz tam na dole moduły np.
cstrike
fun
engine
itd.
I do pewnych pluginów muszą być odblokowane czyli musi być tak :
cstrike
fun
engine
a ja miałem tak
cstrike
fun
;engine ( ;przed modułem = moduł jest wyłączony, bez ; = włączony )

Podsumujmy ; przed modułem = wyłączony, bez ; = włączony ) , niektóre pluginy wymagają włączenia np. engine czyli w modules.ini trzeba zmienić z ;engine na engine, na twoje pytania co one dają no to jest moduł jak jest wyłączony to nie działają pluginy więc co one dają = to że działają pluginy.. , po co są blokowane?, no standardowo są poblokowane, ale wystarczy usunąć ; jeśli dany plugin wymaga tego modułu, jak nie to nie zmieniaj tam nic bo możesz sp****. W każdym pluginie na górze jest napisane jakie moduły są wymagane i jak są wymagane np. tylko cstrike to musisz miec w modules.ini cstrike a nie ;cstrike. Dobra myślę, że tyle Ci wystarczy.. :P

Dzięki jeszcze raz bolek_stw, plugin już działa, bo miałem zablokowany engine.
Odpowiedz

Lyons - zdjęcie Lyons 21.05.2010

wiem gdzzie to jest i jak odblokować...

ale niw wiem po co były blokowane:D

26 maj 2010 - 17:20:
właśnie zrobiłem reset serveru nie nie działa!!
Odpowiedz

NeO^^Mistic - zdjęcie NeO^^Mistic 20.06.2012

Odblokuj wszystkie moduły.! Jeżeli nadal nie działa to znaczy że nie napisałeś cvarów do amxx.cfg ~! :)
Obstawiam na to że nie dodałeś cvarów.!
Bez cvarów nie zadziała . Jeżeli dodałeś cvary a plugin nadal nie działa daj mi logi z konsoli
Odpowiedz

  • +
  • -
PLK4mil - zdjęcie PLK4mil 26.01.2013

Przydatne +'sik :D
Odpowiedz

  • +
  • -
daedhelil - zdjęcie daedhelil 18.01.2018

Gdyby komuś nie działało, to proszę:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <engine>

new bool:freezed = false;

public plugin_init() {
	register_plugin("Run planting", "1.0", "ts2do");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "bc");
}

public ResetHUD() {
	new Float:freeze_time = get_cvar_float("mp_freezetime");
	if(freeze_time > 0) {
		freezed = true;
		set_task(freeze_time, "unfreezed");
	}
}

public unfreezed()
	freezed = false;

public client_PreThink(id)
	if(!freezed)
		if(get_user_button(id) & IN_ATTACK)
			if(get_user_weapon(id) == CSW_C4)
				set_user_maxspeed(id, 220.0);
Sprawdzone na AMXX 1.8.3-dev-git5151.
Użytkownik bociek edytował ten post 18.01.2018 12:00
Odpowiedz