Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu z SSami


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ogen Dogen

    Guru

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 30.06.2013 19:06

Witam. Tak więc zrobiłem sobie swoje proste menu z możliwością robienia ss'ów wybranym graczom lub wszystkim naraz. Gdy chce zrobić ss'y wybranemu graczowi to nie ma problemu , jednak gdy chce wykonać tę operację na wszystkich graczach to plugin zaczyna świrować i robi np. około 70 screenów przy 10 graczach (bez HLTV) i w ogóle miesza dane. Różnych sposobów próbowałem , niektóre są tam skomentowane ale prawie zawsze ten sam efekt albo crash :) Error logów brak.

Proszę o pomoc z tą częścią.

Spoiler

Użytkownik Ogen Dogen edytował ten post 30.06.2013 19:07

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 01.07.2013 11:51

Kompletnie namieszałeś w tym kodzie. Błąd masz przy wpisywaniu ID do zmiennej globalnej, po co to robisz? Nie możesz tak przypisać, gdyż zmienną masz jedną, a graczy kilku(nastu). Żeby zrobić to prawidłowo, musisz przekazać parametr id do set_task. Możesz to zrobić przydzielając ID do taska, lub lepiej: zawierając id w tablicy data (w tej tablicy możesz później podać sobie jeszcze kilka rzeczy, np ilość SSów do wykonania itp...) Nie możesz tu używać zmiennych globalnych, jak przy pojedynczym graczu. Zresztą przy pojedynczym również, bo jak jednemu graczowi się właśnie SSy wykonują, a Ty szybko wejdziesz w menu i dasz, aby wykonywało się drugiemu, wszystko się rozpieprzy tak samo, jak przy robieniu SSów wszystkim na raz.


  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 Ogen Dogen

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 01.07.2013 12:53

Działa ten sposób z tym ID. Dzięki wielkie + leci.

 

id - unikalny identyfikator zadania, przydzielany automatycznie, jeśli parametr wynosi 0.

Ja myślałem zawsze że to id w tasku to jest tylko do rozpoznawania tasków ^^

 

A czy ta druga metoda z tablicą data dużo się różni i jest korzystniejsza ? Jeśli tak to prosiłbym żebyś mnie nakierował jak to zrobić :)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#4 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 01.07.2013 15:38


A czy ta druga metoda z tablicą data dużo się różni i jest korzystniejsza ? Jeśli tak to prosiłbym żebyś mnie nakierował jak to zrobić :)

http://amxx.pl/topic...unkcje-czasowe/

 


Ja myślałem zawsze że to id w tasku to jest tylko do rozpoznawania tasków

Do rozpoznawania owszem, ale wiele rzeczy można wykorzystywać też na drugi sposób nie tracąc pierwotnego zastosowania :) .


  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych