Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Blokada he


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 30.06.2013 00:12

Mam problem z blokada he, otóż chciałem by na pewnych mapach blokowało he całkowicie, a na innych na dany czas
#include 
#include 

#define PLUGIN "He na czas"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"

new bool: costam=true
new hejcz[33]=0

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1")
	register_logevent("runda",2,"1=Round_Start")
	register_logevent("func_round",2,"1=Round_End")
	register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2Game_will_restart_in")
	new mapa[5];
	get_mapname(mapa, 4);
	if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "fy_")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4");
}



public switchweapon(id)
{
	if(costam==true && is_user_alive(id))
	{
		new ammo, clip, weapon = get_user_weapon(id, ammo, clip)
		if(weapon==CSW_HEGRENADE && CSW_KNIFE){
			client_cmd(id, "lastinv") 
			set_hudmessage(255, 0, 0, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
			show_hudmessage(id, "He rzucamy 15 sekund po rozpoczeciu rundy !")
			hejcz[id]=1
			
		}
	}
}

public runda() set_task(15.0, "bul")
public bul(){
	costam=false
	for(new i=1; i<=32; i++){
		if(hejcz[i]==1 && is_user_connected(i))
		{
			set_hudmessage(0, 0, 255, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
			show_hudmessage(i, "15 sekund minelo !")
		}
	}
}


public func_round()
{
	costam=true
	for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
}

public restart_round()
{
	costam=true
	for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
}
public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE){
                engclient_cmd(id, "weapon_knife")
                client_print(id, print_center, "Czytaj Regulamin!")
}
}
Kompiluje się normalnie, ale tylko łapie na dany czas. Na wybranych mapach już nie łapie

#2 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 209
Profesjonalista

  • Postów:456
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 30.06.2013 00:41

krótszy odpowiednik tego co posiadasz;
w tym przykladzie na mapach aim_ i fy_
jest permanentna blokada a na innych czasowa 15s ustawiona w set_tasku
jak coś sobie tam zmienisz(tak Bozia cvarow nie dala)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine

#3 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 30.06.2013 00:51

a jak np na mapie de_dust2_long to tak :
equal(mapa, "de_dust2_long")
?

#4 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 209
Profesjonalista

  • Postów:456
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 30.06.2013 00:56

tak tylko wtedy radzę zwiekszyć ilośc miejsca na znaki w tablicy na nazwe mapy :)
  • +
  • -
  • 1
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine

#5 pAC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 30.06.2013 02:42

Problem rozwiązany! xenos podziękowania :D

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 30.06.2013 09:30

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych