#include
#include
#define PLUGIN "He na czas"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"
new bool: costam=true
new hejcz[33]=0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1")
register_logevent("runda",2,"1=Round_Start")
register_logevent("func_round",2,"1=Round_End")
register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2Game_will_restart_in")
new mapa[5];
get_mapname(mapa, 4);
if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "fy_")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4");
}
public switchweapon(id)
{
if(costam==true && is_user_alive(id))
{
new ammo, clip, weapon = get_user_weapon(id, ammo, clip)
if(weapon==CSW_HEGRENADE && CSW_KNIFE){
client_cmd(id, "lastinv")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "He rzucamy 15 sekund po rozpoczeciu rundy !")
hejcz[id]=1
}
}
}
public runda() set_task(15.0, "bul")
public bul(){
costam=false
for(new i=1; i<=32; i++){
if(hejcz[i]==1 && is_user_connected(i))
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(i, "15 sekund minelo !")
}
}
}
public func_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
}
public restart_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
}
public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE){
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
client_print(id, print_center, "Czytaj Regulamin!")
}
}
Kompiluje się normalnie, ale tylko łapie na dany czas. Na wybranych mapach już nie łapie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Blokada he
Temat rozp.
pAC
, 30.06.2013 00:12
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.06.2013 00:12
Mam problem z blokada he, otóż chciałem by na pewnych mapach blokowało he całkowicie, a na innych na dany czas
#2
Napisano 30.06.2013 00:41
krótszy odpowiednik tego co posiadasz;
w tym przykladzie na mapach aim_ i fy_
jest permanentna blokada a na innych czasowa 15s ustawiona w set_tasku
jak coś sobie tam zmienisz(tak Bozia cvarow nie dala)
w tym przykladzie na mapach aim_ i fy_
jest permanentna blokada a na innych czasowa 15s ustawiona w set_tasku
jak coś sobie tam zmienisz(tak Bozia cvarow nie dala)
Załączone pliki
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz"
Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine
Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine
#3
Napisano 30.06.2013 00:51
a jak np na mapie de_dust2_long to tak :
equal(mapa, "de_dust2_long")?
#4
Napisano 30.06.2013 00:56
tak tylko wtedy radzę zwiekszyć ilośc miejsca na znaki w tablicy na nazwe mapy
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz"
Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine
Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine
#5
Napisano 30.06.2013 02:42
Problem rozwiązany! xenos podziękowania
#6
Napisano 30.06.2013 09:30
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty

blokuj_he.amxx








