Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Prośba o 30-40 perków m.in Energetyk

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 jaMal222

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.06.2013 12:13

Exp Master //11

Opis: Dostajesz 100-200 dodatkowego exp-a za kazde zabicie.


Energetyk //12
 
Opis: Dostajesz po 80pkt, do Kondycji, Zdrowia, Armora i 40 pkt, do inteligencji.


Fart Strzelca //13

Opis: Masz 1/5-10 szans na natychmiastowe zabicie z USP.



Granatnik //14

Opis: Dostajesz granatnik z 3 granatami. Masz 1/4 szansy na zabicie z nich.


Gaz Musztardowy //15

Opis: Masz 1/4-6 szanse na poparzenie wroga.


Kamizelka NASA //16

Opis: Dostajesz 100 wytrzymalosci.


Krytyczne Naboje //17

Opis: Masz 1/3 szans na zadanie 2 razy wiekszych obrazen.


Kamuflaz //18

Opis: Twoja widocznosc spada do 40-100.


Lekkie Ubranie //19

Opis: Twoja grawitacja spada do 200.


Lowca Glow //20

Opis: Masz 1/5-6 szans na trafienie wroga w glowe.


Luneta //21

Opis: Posiadasz lunete jak w AWP.


Mistrz scouta //22

Opis: Masz 1/1-3 szans na natychmiastowe zabicie ze scout'a.


Morfina. //23

Opis: Masz 1/2-3 szans na odrodzenie sie po smierci.

Platynowy Kask //24

Opis: Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe.


Nano. //25

Opis: Za kazdym razem, gdy dostajesz znikasz na 5 sekund.


Niewidka. //26

Opis: Twoja widocznosc spada do 30-35. Trudna do zdobycia, wyrzuca go po zmianie klasy/wymianie perkami.


Naboje Regenerujace. //27

Opis: Dostajesz 25 HP przy kazdym zadanym obrazeniu.


Naboje Kapitana. //28

Opis: Zadajesz 50 procent obrazen wiecej.

 
Naboje jaMala. //29

Opis: Obrazenia dodane o 10(+15 procent z inteligencji).


Notatki Kapitana. //30

Opis: Odbijasz 1-5 pociskow na runde.


Noz Komandosa. //31

Opis: 1/1 na zabicie z noza(PPM).


Notatki Ninji. //32

Opis: Masz 5 skokow w powietrzu.


Naboje Elektryczne. //33

Opis: Masz 1/2 szans na spowolnienie gracza na 10 sekund, gdy go trafisz.


Nozowka. //34

Opis: Zadajesz dodatkowe 60(+inteligencja) obrazen nozem.


Platynowe Naboje. //35

Opis: Zadajesz 20-35 obrazen wiecej.


Special Najarani.eu //36

Opis: 1/2 z HE, 15 HP przy kazdym dmg, M4A1.


Paralizator. //37

Opis: Masz 1/4-5 szans na wyrzucenie broni wroga.


Platynowe UZI. //38

Opis: Dostajesz MAC10 i 20 procent wiecej obrazen z niego.


Podrecznik Szpiega. //39

Opis: 1/2 szans na zadanie 100(+inteligencja) obrazen z HE.Posiadasz ubranie wroga.


Podwojna Kamizelka. //40

Opis: Dostajesz 20-200 wytrzymalosci.


Radar Wroga. //41

Opis: Widzisz wrogow na radarze.


Rozblysk. //42

Opis: Uzyj, aby oslepic wrogow w promieniu 250(+inteligencja).


Sila Achillesa. //43

Opis: Dostajesz 1/2-3 na natychmiastowe zabicie z M3.Trudny do zdobycia, wyrzuca go po zmianie klasy/wymianie perkami.


Sokole Oko. //44

Opis: Widzisz niewidzialnych.

Super MP5. //45

Opis: Dostajesz MP5 i 50 procent wiecej obrazen z nich.


Stumilowe buty. //46

Opis: Wyrzuca cie z sila 1000(+inteligencja), modul laduje sie co 3 sekundy.


Sztuczna bomba. //47

Opis: Posiadasz sztuczna bombe(tylko dla CT).


Tajemnica Terminatora. //48

Opis: Za kazdego fraga dostajesz 20 hp oraz pelen magazynek.


Tajemnica Generala. //49

Opis: Zadajesz 100(+inteligencja) obrazen z HE.


Tajemnica Wojskowa. //50

Opis: Dostajesz 40 wytrzymalosci.Masz 1/2-4 szans na oslepienie wroga.


Tajemnica Kapitana. //51

Opis: Masz 1/2 na natychmiastowe zabicie z AWP, +50 kondycji.


Teleport. //52

Opis: Uzyj, aby przeniesc sie w miejsce wskazane celownikiem.


Tytanowe Naboje. //53

Opis: Obrazenia dodane o 5(+15 procent z inteligencji).


Tarcza SWAT. //54

Opis: Jestes odporny na rakiety oraz miny.


Ultra GLOCK. //55

Opis: Dostajesz 1/4-6 na natychmiastowe zabicie z GLOCK.


Wykrywacz Metali. //56

Opis: Widzisz miny.


Wyposazenie Wsparcia. //57

Opis: Masz 2 rakiety co runde.


Wyszkolenie Sanitarne. //58

Opis: Co 5 sekund dostajesz 30 HP.

Wytrenowany Rekrut. //59

Opis: Dostajesz 200 Zdrowia oraz tracisz 100 kondycji.


Zaskoczenie Wroga. //60

Opis: Atakujac wroga od tylu zadajesz podwojne obrazenia.

Zwinne Palce. //61

Opis: Natychmiastowe przeladowanie.


Zloty Deagle. //62

Opis: Dostajesz DEAGLE i 40 widocznosci z nim.


Zestaw Terrorysty. //63

Opis: Dostajesz AK47 oraz 1/3 z HE.


Będą plusy :)









 


  • +
  • -
  • 0

#2 StevePro

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 30.06.2013 23:17

 

Wyposazenie wsparcia

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Wyposazenie Wsparcia";
new const opis[] = "Masz 2 rakiety co runde";

new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new sprite_blast;

new wsparcie_id;

public plugin_init()
 {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_perk(nazwa, opis);
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
    
    wsparcie_id = cod_get_classid("Wsparcie Ogniowe");
}

public plugin_precache()
{
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
    if(cod_get_user_class(id) == wsparcie_id)
        return COD_STOP;
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
    return COD_CONTINUE;
}
    
public cod_perk_used(id)
{    
    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
    {
        client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if (is_user_alive(id))
    {
        poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
        ilosc_rakiet_gracza[id]--;

        new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
        
        entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
    
        new Ent = create_entity("info_target");
    
        entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
        entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
    
        vAngle[0] *= -1.0;
    
        entity_set_origin(Ent, Origin);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
    
        entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
        entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
    
        VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
    }    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykRakiety(ent)
{
    if (!is_valid_ent(ent))
        return;

    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    

    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);    
    
    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
    
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();

    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
    
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new pid = entlist[i];
        
        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
            continue;
        cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 1.0, ent, (1<<24));
    }
    remove_entity(ent);
}    

public ResetHUD(id)
    ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

public client_disconnect(id)
{
    new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
    while(ent > 0)
    {
        if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
            remove_entity(ent);
        ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
    }
}
 

 

Tajemnica Terminatora

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Tajemnica Terminatora";
new const perk_desc[] = "Za kazdego fraga dostajesz 20 hp oraz pelen magazynek";

new admiral_id;

new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
    register_event("DeathMsg", "Death", "a");
    
    admiral_id = cod_get_classid("Admiral");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
    if(cod_get_user_class(id) == admiral_id)
        return COD_STOP;
            
    ma_perk[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_perk_disabled(id)
    ma_perk[id] = false;

public Death()
{
    new attacker = read_data(1);
    if(!is_user_connected(attacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(ma_perk[attacker])
    {
        new cur_health = get_user_health(attacker);
        new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(attacker);
        new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
        set_pev(attacker, pev_health, new_health);
        new weapon = get_user_weapon(attacker);
        if(max_clip[weapon] > 0)
            set_user_clip(attacker, max_clip[weapon]);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
        if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
        set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
        return weaponid;
    }
    return 0;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

 

Rozblysk

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Rozblysk";
new const opis[] = "Uzyj, aby oslepic wrogow w promieniu 250(+inteligencja)";

new bool:uzyl[33];

new sprite_white;
     
new g_msg_screenfade;

public plugin_init()
 {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_perk(nazwa, opis);
    
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}

public plugin_precache()
    sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");

public cod_perk_enabled(id)
    uzyl[id] = false;
    
public cod_perk_used(id)
{    
    if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    uzyl[id] = true;
    
    new iOrigin[3];
    get_user_origin(id, iOrigin);
    
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + 250 );
    write_coord( iOrigin[2] + 250 );
    write_short( sprite_white );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 10 );
    write_byte( 120 );
    write_byte( 255 );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 255 );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 128 );
    write_byte( 0 );
    message_end();
    
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(id, "player", 250.0+cod_get_user_intelligence(id) , entlist, 32);
        
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new pid = entlist[i];
        
        if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
            Display_Fade(pid, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230);
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ResetHUD(id)
    uzyl[id] = false;

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
    message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
    write_short( duration );
    write_short( holdtime );    
    write_short( fadetype );    
    write_byte ( red );        
    write_byte ( green );        
    write_byte ( blue );    
    write_byte ( alpha );    
    message_end();
}
 

 

zwinne palce

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Zwinne Palce";
new const opis[] = "Natychmiastowe przeladowanie";

new bool:ma_perk[33];

new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20,
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_perk(nazwa, opis);
    
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_perk_enabled(id)
    ma_perk[id] = true;
    
public cod_perk_disabled(id)
    ma_perk[id] = false;

public CmdStart(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
        return FMRES_IGNORED;
    
    new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
    new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
    new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
    
    if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
        return FMRES_IGNORED;
    
    if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
    {
        cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
        new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
        set_user_clip(id, new_ammo);
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
        if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
        set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
        return weaponid;
    }
    return 0;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



 


  • +
  • -
  • 0

#3 Faber

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 03.07.2013 13:24

Proszę, licze na plusika.

Załączone pliki


Użytkownik Faber edytował ten post 03.07.2013 13:27

  • +
  • -
  • 0

logo.png

 


#4 koong

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:209
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 05.07.2013 19:05

kamuflaz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_3A3A3A_3A3A3A_F19A15_111111.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych