Exp Master //11
Opis: Dostajesz 100-200 dodatkowego exp-a za kazde zabicie.
Energetyk //12
Opis: Dostajesz po 80pkt, do Kondycji, Zdrowia, Armora i 40 pkt, do inteligencji.
Fart Strzelca //13
Opis: Masz 1/5-10 szans na natychmiastowe zabicie z USP.
Granatnik //14
Opis: Dostajesz granatnik z 3 granatami. Masz 1/4 szansy na zabicie z nich.
Gaz Musztardowy //15
Opis: Masz 1/4-6 szanse na poparzenie wroga.
Kamizelka NASA //16
Opis: Dostajesz 100 wytrzymalosci.
Krytyczne Naboje //17
Opis: Masz 1/3 szans na zadanie 2 razy wiekszych obrazen.
Kamuflaz //18
Opis: Twoja widocznosc spada do 40-100.
Lekkie Ubranie //19
Opis: Twoja grawitacja spada do 200.
Lowca Glow //20
Opis: Masz 1/5-6 szans na trafienie wroga w glowe.
Luneta //21
Opis: Posiadasz lunete jak w AWP.
Mistrz scouta //22
Opis: Masz 1/1-3 szans na natychmiastowe zabicie ze scout'a.
Morfina. //23
Opis: Masz 1/2-3 szans na odrodzenie sie po smierci.
Platynowy Kask //24
Opis: Nie dostajesz obrazen od strzalu w glowe.
Nano. //25
Opis: Za kazdym razem, gdy dostajesz znikasz na 5 sekund.
Niewidka. //26
Opis: Twoja widocznosc spada do 30-35. Trudna do zdobycia, wyrzuca go po zmianie klasy/wymianie perkami.
Naboje Regenerujace. //27
Opis: Dostajesz 25 HP przy kazdym zadanym obrazeniu.
Naboje Kapitana. //28
Opis: Zadajesz 50 procent obrazen wiecej.
Naboje jaMala. //29
Opis: Obrazenia dodane o 10(+15 procent z inteligencji).
Notatki Kapitana. //30
Opis: Odbijasz 1-5 pociskow na runde.
Noz Komandosa. //31
Opis: 1/1 na zabicie z noza(PPM).
Notatki Ninji. //32
Opis: Masz 5 skokow w powietrzu.
Naboje Elektryczne. //33
Opis: Masz 1/2 szans na spowolnienie gracza na 10 sekund, gdy go trafisz.
Nozowka. //34
Opis: Zadajesz dodatkowe 60(+inteligencja) obrazen nozem.
Platynowe Naboje. //35
Opis: Zadajesz 20-35 obrazen wiecej.
Special Najarani.eu //36
Opis: 1/2 z HE, 15 HP przy kazdym dmg, M4A1.
Paralizator. //37
Opis: Masz 1/4-5 szans na wyrzucenie broni wroga.
Platynowe UZI. //38
Opis: Dostajesz MAC10 i 20 procent wiecej obrazen z niego.
Podrecznik Szpiega. //39
Opis: 1/2 szans na zadanie 100(+inteligencja) obrazen z HE.Posiadasz ubranie wroga.
Podwojna Kamizelka. //40
Opis: Dostajesz 20-200 wytrzymalosci.
Radar Wroga. //41
Opis: Widzisz wrogow na radarze.
Rozblysk. //42
Opis: Uzyj, aby oslepic wrogow w promieniu 250(+inteligencja).
Sila Achillesa. //43
Opis: Dostajesz 1/2-3 na natychmiastowe zabicie z M3.Trudny do zdobycia, wyrzuca go po zmianie klasy/wymianie perkami.
Sokole Oko. //44
Opis: Widzisz niewidzialnych.
Super MP5. //45
Opis: Dostajesz MP5 i 50 procent wiecej obrazen z nich.
Stumilowe buty. //46
Opis: Wyrzuca cie z sila 1000(+inteligencja), modul laduje sie co 3 sekundy.
Sztuczna bomba. //47
Opis: Posiadasz sztuczna bombe(tylko dla CT).
Tajemnica Terminatora. //48
Opis: Za kazdego fraga dostajesz 20 hp oraz pelen magazynek.
Tajemnica Generala. //49
Opis: Zadajesz 100(+inteligencja) obrazen z HE.
Tajemnica Wojskowa. //50
Opis: Dostajesz 40 wytrzymalosci.Masz 1/2-4 szans na oslepienie wroga.
Tajemnica Kapitana. //51
Opis: Masz 1/2 na natychmiastowe zabicie z AWP, +50 kondycji.
Teleport. //52
Opis: Uzyj, aby przeniesc sie w miejsce wskazane celownikiem.
Tytanowe Naboje. //53
Opis: Obrazenia dodane o 5(+15 procent z inteligencji).
Tarcza SWAT. //54
Opis: Jestes odporny na rakiety oraz miny.
Ultra GLOCK. //55
Opis: Dostajesz 1/4-6 na natychmiastowe zabicie z GLOCK.
Wykrywacz Metali. //56
Opis: Widzisz miny.
Wyposazenie Wsparcia. //57
Opis: Masz 2 rakiety co runde.
Wyszkolenie Sanitarne. //58
Opis: Co 5 sekund dostajesz 30 HP.
Wytrenowany Rekrut. //59
Opis: Dostajesz 200 Zdrowia oraz tracisz 100 kondycji.
Zaskoczenie Wroga. //60
Opis: Atakujac wroga od tylu zadajesz podwojne obrazenia.
Zwinne Palce. //61
Opis: Natychmiastowe przeladowanie.
Zloty Deagle. //62
Opis: Dostajesz DEAGLE i 40 widocznosci z nim.
Zestaw Terrorysty. //63
Opis: Dostajesz AK47 oraz 1/3 z HE.
Będą plusy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 28.06.2013 12:13
#2
Napisano 30.06.2013 23:17
Wyposazenie wsparcia
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Wyposazenie Wsparcia";
new const opis[] = "Masz 2 rakiety co runde";
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new sprite_blast;
new wsparcie_id;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
wsparcie_id = cod_get_classid("Wsparcie Ogniowe");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == wsparcie_id)
return COD_STOP;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 1.0, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(ent);
ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}
Tajemnica Terminatora
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Tajemnica Terminatora";
new const perk_desc[] = "Za kazdego fraga dostajesz 20 hp oraz pelen magazynek";
new admiral_id;
new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
admiral_id = cod_get_classid("Admiral");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == admiral_id)
return COD_STOP;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public Death()
{
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_perk[attacker])
{
new cur_health = get_user_health(attacker);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(attacker);
new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
set_pev(attacker, pev_health, new_health);
new weapon = get_user_weapon(attacker);
if(max_clip[weapon] > 0)
set_user_clip(attacker, max_clip[weapon]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Rozblysk
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Rozblysk";
new const opis[] = "Uzyj, aby oslepic wrogow w promieniu 250(+inteligencja)";
new bool:uzyl[33];
new sprite_white;
new g_msg_screenfade;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}
public plugin_precache()
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
public cod_perk_enabled(id)
uzyl[id] = false;
public cod_perk_used(id)
{
if(uzyl[id] || !is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
uzyl[id] = true;
new iOrigin[3];
get_user_origin(id, iOrigin);
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 250 );
write_coord( iOrigin[2] + 250 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 120 );
write_byte( 255 );
write_byte( 0 );
write_byte( 255 );
write_byte( 0 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 250.0+cod_get_user_intelligence(id) , entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
Display_Fade(pid, 1<<14, 1<<14 ,1<<16, 0, 255, 0, 230);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ResetHUD(id)
uzyl[id] = false;
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration );
write_short( holdtime );
write_short( fadetype );
write_byte ( red );
write_byte ( green );
write_byte ( blue );
write_byte ( alpha );
message_end();
}
zwinne palce
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Zwinne Palce";
new const opis[] = "Natychmiastowe przeladowanie";
new bool:ma_perk[33];
new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(nazwa, opis);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_perk[id])
return FMRES_IGNORED;
new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);
new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)
return FMRES_IGNORED;
if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)
{
cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));
new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]
set_user_clip(id, new_ammo);
}
return FMRES_IGNORED;
}
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#3
Napisano 03.07.2013 13:24
Proszę, licze na plusika.
Załączone pliki
Użytkownik Faber edytował ten post 03.07.2013 13:27
#4
Napisano 05.07.2013 19:05
kamuflaz
Załączone pliki

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Perk ktory pozostawia tylko knifeNapisany przez DenY, 01.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] prozba o perk nidzisniewidocznychNapisany przez Anonimowy09, 28.01.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Problem z perkiem Tarcza Swatnie dzialajaca tarcza Napisany przez neolagg, 23.07.2021 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Perk
[ROZWIĄZANE] Proszę o perkNapisany przez wubhcinj, 14.07.2021 ![]() |
|
![]() |
||
Perk
Proszę o perkPerk: MP5 | połowa ammo w magazynku (15) | podwójny dmg Napisany przez therealfr0zen, 18.11.2020 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych