Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z paintballgun


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcinox

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 28.06.2013 07:37

Witam, mam problem z pluginem paintballgun.amxx

Zamieszczam logi:

L 06/24/2013 - 16:32:24: Start of error session.
L 06/24/2013 - 16:32:24: Info (map "de_dust2_long") (file "addons/amxmodx/logs/error_20130624.log")
L 06/24/2013 - 16:32:24: [FAKEMETA] Invalid entity
L 06/24/2013 - 16:32:24: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 06/24/2013 - 16:32:24: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 06/24/2013 - 16:32:24: [AMXX]    [0] paintballgun_1567441.sma::act_explode (line 795)
L 06/24/2013 - 16:32:24: [AMXX]    [1] paintballgun_1567441.sma::remove_nade (line 738) 

Rozumiem że błąd występuje w linii 795 i 738. Tylko proszę - nie usuńcie mi menu wyboru broni na początku, bo to jest najważniejsze !

Pomóżcie proszę:)

Załączone pliki


:warn: Zasady panujące na amxx.pl :warn:

  • Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią. Tzn. Nie tak: "Diablomod 5.9L - crashe", Tylko tak: "dbmod_5.9l.sma::Load_AVG_handle (line 1089)"
  • Jeżeli zrobisz klasę (np. do CoD) to musisz mieć *.sma, bo inaczej oskarżą cię o reklamy.

 

Zapewne mi nie wierzycie, dlatego odsyłam was do tych tematów:

  1. **Kliknij**
  2. **Kliknij**

 


#2 Marcinox

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 28.06.2013 23:54

@ odświeżam

:warn: Zasady panujące na amxx.pl :warn:

  • Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią. Tzn. Nie tak: "Diablomod 5.9L - crashe", Tylko tak: "dbmod_5.9l.sma::Load_AVG_handle (line 1089)"
  • Jeżeli zrobisz klasę (np. do CoD) to musisz mieć *.sma, bo inaczej oskarżą cię o reklamy.

 

Zapewne mi nie wierzycie, dlatego odsyłam was do tych tematów:

  1. **Kliknij**
  2. **Kliknij**

 


#3 Marcinox

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 29.06.2013 16:29

@ Odświeżam v2


:warn: Zasady panujące na amxx.pl :warn:

  • Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią. Tzn. Nie tak: "Diablomod 5.9L - crashe", Tylko tak: "dbmod_5.9l.sma::Load_AVG_handle (line 1089)"
  • Jeżeli zrobisz klasę (np. do CoD) to musisz mieć *.sma, bo inaczej oskarżą cię o reklamy.

 

Zapewne mi nie wierzycie, dlatego odsyłam was do tych tematów:

  1. **Kliknij**
  2. **Kliknij**

 


#4 Marcinox

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 30.06.2013 12:22

@ odświeżam v3

:warn: Zasady panujące na amxx.pl :warn:

  • Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią. Tzn. Nie tak: "Diablomod 5.9L - crashe", Tylko tak: "dbmod_5.9l.sma::Load_AVG_handle (line 1089)"
  • Jeżeli zrobisz klasę (np. do CoD) to musisz mieć *.sma, bo inaczej oskarżą cię o reklamy.

 

Zapewne mi nie wierzycie, dlatego odsyłam was do tych tematów:

  1. **Kliknij**
  2. **Kliknij**

 


#5 Marcinox

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 01.07.2013 23:13

@ odświeżam v4


:warn: Zasady panujące na amxx.pl :warn:

  • Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią. Tzn. Nie tak: "Diablomod 5.9L - crashe", Tylko tak: "dbmod_5.9l.sma::Load_AVG_handle (line 1089)"
  • Jeżeli zrobisz klasę (np. do CoD) to musisz mieć *.sma, bo inaczej oskarżą cię o reklamy.

 

Zapewne mi nie wierzycie, dlatego odsyłam was do tych tematów:

  1. **Kliknij**
  2. **Kliknij**

 


#6 Marcinox

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 03.07.2013 12:05

@ odświeżam v5

:warn: Zasady panujące na amxx.pl :warn:

  • Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią. Tzn. Nie tak: "Diablomod 5.9L - crashe", Tylko tak: "dbmod_5.9l.sma::Load_AVG_handle (line 1089)"
  • Jeżeli zrobisz klasę (np. do CoD) to musisz mieć *.sma, bo inaczej oskarżą cię o reklamy.

 

Zapewne mi nie wierzycie, dlatego odsyłam was do tych tematów:

  1. **Kliknij**
  2. **Kliknij**

 


#7 Marcinox

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:51
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Pomorze
Offline

Napisano 05.07.2013 11:10

@ odświeżam v6

:warn: Zasady panujące na amxx.pl :warn:

  • Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią. Tzn. Nie tak: "Diablomod 5.9L - crashe", Tylko tak: "dbmod_5.9l.sma::Load_AVG_handle (line 1089)"
  • Jeżeli zrobisz klasę (np. do CoD) to musisz mieć *.sma, bo inaczej oskarżą cię o reklamy.

 

Zapewne mi nie wierzycie, dlatego odsyłam was do tych tematów:

  1. **Kliknij**
  2. **Kliknij**

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych