Nazwa Klasy: Snajper
Int: 0
Zdr: 120
Wytrz: 5
Kond: 25
Bronie: hegrenade, smokegrenade, awp, deagle
Opis: Obrazenia z AWP dodane o 50 procent(+inteligencja), 1/2 z Noza(PPM)
Nazwa Klasy: Pijak
Int: 5
Zdr: 120
Wytrz: 10
Kond: 30
Bronie: hegrenade, smokegrenade, usp, m4a1
Opis: Posiada 1 rakiete
Nazwa Klasy: Puma
Int: 5
Zdr: 140
Wytrz: 10
Kond: 40
Bronie: hegrenade, smokegrenade, famas, deagle
Opis: Posiada 6 skokow w powietrzu oraz zmniejszona grawitacje
Nazwa Klasy: Len
Int: 30
Zdr: 110
Wytrz: 20
Kond: 50
Bronie: hegrenade, smokegrenade, m3, deagle
Opis: Podczas kucania z nozem jest niewidoczny
Nazwa Klasy: Anakonda
Int: 5
Zdr: 115
Wytrz: 20
Kond: 25
Bronie: hegrenade, smokegrenade, usp, mp5navy
Opis: Posiada 2 rakiety
Nazwa Klasy: Murzyn
Int: 0
Zdr: 130
Wytrz: 20
Kond: 30
Bronie: hegrenade, smokegrenade, glock18, m4a1
Opis: Posiada ciche kroki
Nazwa Klasy: Koles od Min
Int: 5
Zdr: 130
Wytrz: 20
Kond: 15
Bronie: hegrenade, smokegrenade, usp, p90
Opis: Posiada 3 miny
Nazwa Klasy: PrzystojnyDoktor
Int: 15
Zdr: 120
Wytrz: 30
Kond: 35
Bronie: hegrenade, smokegrenade, famas, usp
Opis: Ma 5 sekund calkowitej niewidzialnosci co runde
Nazwa Klasy: Strzelec Wyborowy
Int: 25
Zdr: 140
Wytrz: 5
Kond: 30
Bronie: hegrenade, smokegrenade, usp, m4a1, ak47
Opis: Posiada no recoil
Nazwa Klasy: Ratownik
Int: 20
Zdr: 150
Wytrz: 15
Kond: 40
Bronie: hegrenade, smokegrenade, famas, glock18
Opis: Posiada dwie apteczki co runde
Nazwa Klasy: Komandos
Int: 10
Zdr: 150
Wytrz: 5
Kond: 80
Bronie: hegrenade, smokegrenade, deagle
Opis: Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)
Nazwa Klasy: Assassin
Int: 10
Zdr: 120
Wytrz: 5
Kond: 20
Bronie: hegrenade, smokegrenade, elite, usp
Opis: Natychmiastowe zabicie z noza(PPM), podwojny skok
Nazwa Klasy: Szpieg
Int: 35
Zdr: 130
Wytrz: 20
Kond: 10
Bronie: hegrenade, smokegrenade, glock18, ak47
Opis: Ma ubranie wroga
Nazwa Klasy: Gruby
Int: 20
Zdr: 110
Wytrz: 20
Kond: 40
Bronie: hegrenade, aug, smokegrenade, glock18
Opis: Odbija pierwsze 3 pociski co runde
Nazwa Klasy: Podroznik
Int: 5
Zdr: 110
Wytrz: 5
Kond: 5
Bronie: hegrenade, mac10, elite
Opis: Posiada 2 sekundy niesmiertelnosci co runde, obrazenia z MAC10 dodane o 20 procent
Nazwa Klasy: Amator
Int: 30
Zdr: 150
Wytrz: 100
Kond: 40
Bronie: hegrenade, xm1014, smokegrenade, glock18
Opis: Posiada 2 granaty i 1/3 na natychmiastowe zabicie z nich
Nazwa Klasy: Laska z Polski(P Lite)
Int: 30
Zdr: 160
Wytrz: 70
Kond: 80
Bronie: hegrenade, smokegrenade, usp, mp5navy
Opis: 1/1 z noza(PPM), nie slychac jej krokow, mniej widoczna
Nazwa Klasy: Siostra Laski z Polski(P Lite)
Int: 20
Zdr: 160
Wytrz: 50
Kond: 40
Bronie: hegrenade, smokegrenade, m4a1, deagle
Opis: Posiada 40 procent wiecej obrazen z M4 i DEAGLE, 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE
Nazwa Klasy: Mama Laski z Polski(P Max)
Int: 100
Zdr: 180
Wytrz: 50
Kond: 50
Bronie: hegrenade, smokegrenade, awp, deagle
Opis: Natychmiastowe zabicie z AWP, 1/3 z HE, 1/2 z Noza(PPM)
Nazwa Klasy: Tata Laski z Polski(P Max)
Int: 20
Zdr: 160
Wytrz: 40
Kond: 60
Bronie: hegrenade, smokegrenade, usp, m4a1, ak47
Opis: Posiada 1 rakiete podwojny skok oraz 20 hp i pelen magazynek za zabicie
Dam plusiki za każdą dobrze zrobioną klasę!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.06.2013 13:29
#2
Napisano 27.06.2013 15:06
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fun> new const nazwa[] = "Pijak"; new const opis[] = "Posiada jedna rakiete"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 120; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 10; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); }
Może być podane w .sma?! : )
Puma
Spoiler
Anakonda
Spoiler
Użytkownik Pan Inżynier edytował ten post 27.06.2013 15:12
#3
Napisano 28.06.2013 17:56
masz ale tylko 8 bo raszte niewiem jak zrobić
masz link
chomikuj.pl/dyziekziom/codmod
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych