Inny opis klas
Markueee
12.06.2013
Witam, Chcialbym abyscie zrobili mi inny opis klas wyglądający tak:
http://imageshack.us...13061200025.jpg
Mysle ze te kilka linijek wystarczy:
Spoiler
Raen
12.06.2013
Sprawdź to:
public OpisKlasy(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle"); for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) menu_additem(menu, nazwy_klas[i]); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona"); menu_display(id, menu); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/newestselect"); } public OpisKlasy_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/newestselect"); if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } new bronie[320]; for(new i=1, n=1; i <= 32; i++) { if((1<<i) & bronie_klasy[item]) { new weaponname[22]; get_weaponname(i, weaponname, 21); replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " "); if(n > 1) add(bronie, charsmax(bronie), ","); add(bronie, charsmax(bronie), weaponname); n++; } } new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU]; format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yEkwipunek:\w%s^n\yOpis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]); show_menu(id, 1023, opis); return PLUGIN_CONTINUE; }
Markueee
13.06.2013
na razie nie mam jak sprawdzić, proszę nie zamykac, gdy przetestuje to wejde na forum i edytuje post.