Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

Inny opis klas

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Markueee

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.06.2013 19:09

Witam, Chcialbym abyscie zrobili mi inny opis klas wyglądający tak:
http://imageshack.us...13061200025.jpg

 

Mysle ze te kilka linijek wystarczy:

Spoiler

 


  • +
  • -
  • 0

Battlefield : Rank Mod PL ||   IP: 193.33.177.101:27081

b_350_20_CAC777_F1EB27_000000_000000.png

 


#2 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 12.06.2013 22:39

Sprawdź to:
 

public OpisKlasy(id)
{
    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
    for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
        menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
    
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/newestselect");
}

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/newestselect");
    
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    new bronie[320];
    for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
    {
        if((1<<i) & bronie_klasy[item])
        {
            new weaponname[22];
            get_weaponname(i, weaponname, 21);
            replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
            if(n > 1)
                add(bronie, charsmax(bronie), ",");
            add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
            n++;
        }
    }
    
    new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
    format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yEkwipunek:\w%s^n\yOpis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
    show_menu(id, 1023, opis);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

angel-little.png


#3 Markueee

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.06.2013 13:10

na razie nie mam jak sprawdzić, proszę nie zamykac, gdy przetestuje to wejde na forum i edytuje post.


  • +
  • -
  • 0

Battlefield : Rank Mod PL ||   IP: 193.33.177.101:27081

b_350_20_CAC777_F1EB27_000000_000000.png

 


#4 Markueee

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.06.2013 12:27

Nie moge zedytować, 

Działa, można zamknąć


  • +
  • -
  • 0

Battlefield : Rank Mod PL ||   IP: 193.33.177.101:27081

b_350_20_CAC777_F1EB27_000000_000000.png

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych