Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zielona ikonka zabójstwa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.06.2013 00:47

Cześć,

nawiązując do tematu Benia: http://amxx.pl/topic...ci/#entry548985

a dokładniej: http://benio.me/#!DeathIcon

 

Jak by wyglądał kod, aby dla osób z określoną flagą, ikonka zabicia (czaszka, broń, głowa) była zielona?


  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.06.2013 01:59

Jak pisałem na blogu, kolor zielony jest wyjątkiem i występuje tylko w przypadku podania jako argument "teammate".

A ponieważ "d_teammate" nie widnieje w hud.txt, zostanie zawsze wyświetlona czaszka, nie ma możliwości wyświetlenia zielonej broni.

 

Zielona może być tylko czaszka (ryc. 5 pkt. 2), bądź czaszka z przebitą głową (ryc. 5 pkt. 3).

Możnaby co najwyżej kolorować jedynie czaszkę, bądź zmieniać każdą broń na zieloną czaszkę, ale nie wiem, czy jest sens.


Użytkownik Benio101 edytował ten post 11.06.2013 02:02
+odwołanie


#3 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.06.2013 12:01

Racja, w takim razie nie ma sensu, jednak nadal interesowałby mnie kod, tak z czystej ciekawości, włącznie z podmianą innych broni :P


  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.06.2013 14:51

Wersja, która zmienia wszystkie ikony zabójstwa VIPa na zielone czaszki:

#include <amxmodx>
#include <messages>

#define IsPlayer(%1)		(1<=%1<=maxPlayers)
#define VIP_FLAG		ADMIN_LEVEL_H

new maxPlayers;

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP green skull", "1.0", "benio101");
}

public plugin_cfg(){
	// pobieramy liczbę slotów
	maxPlayers=get_maxplayers();
	
	// rejestrujemy DeathMsg
	register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "DeathMsg");
}

public DeathMsg(){
	new kid=get_msg_arg_int(1); // zabojca
	
	if(IsPlayer(kid) && get_user_flags(kid) & VIP_FLAG){
		// zmieniamy ikonę na zieloną czaszkę
		set_msg_arg_string(4, "teammate");
	}
}

Wersja, która jedynie koloruje czaszki vipa na zielono:

#include <amxmodx>
#include <messages>

#define IsPlayer(%1)		(1<=%1<=maxPlayers)
#define VIP_FLAG		ADMIN_LEVEL_H

new icons[29][32]={
	"knife",
	"ak47",
	"awp",
	"deagle",
	"famas",
	"fiveseven",
	"flashbang",
	"g3sg1",
	"galil",
	"glock18",
	"grenade",
	"m249",
	"m3",
	"m4a1",
	"mp5navy",
	"p228",
	"p90",
	"scout",
	"sg550",
	"sg552",
	"ump45",
	"usp",
	"tmp",
	"xm1014",
	"tracktrain",
	"aug",
	"mac10",
	"elite",
	"headshot"
}

new maxPlayers;

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP green skull", "1.0", "benio101");
}

public plugin_cfg(){
	// pobieramy liczbę slotów
	maxPlayers=get_maxplayers();
	
	// rejestrujemy DeathMsg
	register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "DeathMsg");
}

public DeathMsg(){
	new kid=get_msg_arg_int(1); // zabojca
	
	new bool:skull=true;	    // czy ikona to czaszka
	new icon[32];		    // nazwa ikony
	
	get_msg_arg_string(4, icon, 31);
	for(new i=0; i<29; ++i){
		if(equal(icons[i], icon)){
			skull=false;
			break;
		}
	}
	
	if(skull && IsPlayer(kid) && get_user_flags(kid) & VIP_FLAG){
		// zmieniamy ikonę na zieloną czaszkę
		set_msg_arg_string(4, "teammate");
	}
}

Użytkownik Benio101 edytował ten post 11.06.2013 15:02
Dodanie drugiej wersji


#5 Filip1512

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.06.2013 18:17

Na podstawie 1 kodu, nie trzeba już sprawdzać czy dana osoba została zabita strzałem w głowę, bo ikonka i tak będzie zielona (ikonka smierci + glowa), tak?

 

Jeśli tak, to można zamknąć, nowa rzecz poznana :>


Użytkownik Filip1512 edytował ten post 11.06.2013 18:17

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.06.2013 18:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych