Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Biohazard

problem z modyfikacją pluginu zp50_grenade_frost

biohazard

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Dirr.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Zawiercie
Offline

Napisano 11.06.2013 00:01

Witam

Mam problem z granatem zamrażającym, którego przerobiłem na biohazard. Chodzi o to, że gdy działanie granatu się skończy szybkość zombie jest ustawiona na normalną szybkość w cs. Chciałbym, żeby ta szybkość po odmrożeniu się zombie była ustawiona na taką jaka jest w biohazard.cfg, czyli wartość DEFAULT_SPEED 340.0

tutaj podaje wycinki kodu i w załaczniku oryginalny plugin granatu oraz biohazard.cfg i sma

// Hack to be able to use Ham_Player_ResetMaxSpeed (by joaquimandrade) 
new Ham:Ham_Player_ResetMaxSpeed = Ham_Item_PreFrame 


public plugin_init() 
{ 

RegisterHam(Ham_Player_ResetMaxSpeed, "player", "fw_ResetMaxSpeed_Post", 1) 
RegisterHamBots(Ham_Player_ResetMaxSpeed, "fw_ResetMaxSpeed_Post", 1) 


public fw_ResetMaxSpeed_Post(id) 
{ 
// Dead or not frozen 
if (!is_user_alive(id) || !flag_get(g_IsFrozen, id)) 
return; 

// Prevent from moving 
set_user_maxspeed(id, 1.0) 
} 

// Frost Grenade Explosion 
frost_explode(ent) 
{ 

// Update player's maxspeed 
ExecuteHamB(Ham_Player_ResetMaxSpeed, victim) 


// Remove freeze task 
public remove_freeze(taskid) 
{
 
// Update player's maxspeed
ExecuteHamB(Ham_Player_ResetMaxSpeed, ID_FROST_REMOVE)
 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.06.2013 06:27

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: biohazard

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych