Witam
Mam problem z granatem zamrażającym, którego przerobiłem na biohazard. Chodzi o to, że gdy działanie granatu się skończy szybkość zombie jest ustawiona na normalną szybkość w cs. Chciałbym, żeby ta szybkość po odmrożeniu się zombie była ustawiona na taką jaka jest w biohazard.cfg, czyli wartość DEFAULT_SPEED 340.0
tutaj podaje wycinki kodu i w załaczniku oryginalny plugin granatu oraz biohazard.cfg i sma
// Hack to be able to use Ham_Player_ResetMaxSpeed (by joaquimandrade)
new Ham:Ham_Player_ResetMaxSpeed = Ham_Item_PreFrame
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Player_ResetMaxSpeed, "player", "fw_ResetMaxSpeed_Post", 1)
RegisterHamBots(Ham_Player_ResetMaxSpeed, "fw_ResetMaxSpeed_Post", 1)
public fw_ResetMaxSpeed_Post(id)
{
// Dead or not frozen
if (!is_user_alive(id) || !flag_get(g_IsFrozen, id))
return;
// Prevent from moving
set_user_maxspeed(id, 1.0)
}
// Frost Grenade Explosion
frost_explode(ent)
{
// Update player's maxspeed
ExecuteHamB(Ham_Player_ResetMaxSpeed, victim)
// Remove freeze task
public remove_freeze(taskid)
{
// Update player's maxspeed
ExecuteHamB(Ham_Player_ResetMaxSpeed, ID_FROST_REMOVE)


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty
zp50_grenade_frost.amxx










