Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prośba o 2 klasy premium m.in Mag

Klasa diablomod core 1.1

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 StormShadow

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 08.06.2013 09:58

Witam zwracam się z prośbą o napisanie 2 klas premium. 1.Nazwa: HP:150 Ma 180 niewidoczności Posiada 2 fireballe pod przyciskiem e [ Taki jak u maga tylko na przycisk ] premium 2.Nazwa: Ma 190 hp Dostaje kusze zamiast scouta [ z dmg scouta ] Premium Proszę tylko o sma a ja sobie pozmieniam nazywy itp i dodać model a ja sobie go znajde i dodam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 08.06.2013 13:34

Masz pierwsza.

Zobacz czy dziala.

I pobierz modele o dodaj takie jakie sa w precache klasy :)



Daje tą drugą, ale chyba nie będzie prawidlowo dzialac.

Zobacz i daj znac. Jak os to inaczej zrobie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#3 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 11.06.2013 15:24

Nie dziala kusza. A w magu nie dziala fireball. Klikam e i nic.
  • +
  • -
  • 0

#4 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 11.06.2013 20:56

Do maga, musisz pobrać i wgrać

"sprites/zbeam4.spr"
"models/rpgrocket.mdl"

Tamta klase, jedynie Ci moge zrobić, po swojemu :) ??!


  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#5 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 12.06.2013 14:22

Rób po swojemu ;) I dodaj tam jeszcze 2 fireballe takie jak w magu.
  • +
  • -
  • 0

#6 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 12.06.2013 15:26

Ps. Klasa 1 z fireballem tez nie dziala a posiadam modele.
  • +
  • -
  • 0

#7 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 13.06.2013 11:52

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyDiablo ModProśby o modyfikacje

do

ModyDiablo ModProśby o Klasę/Item
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#8 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 13.06.2013 16:54

Zobacz maga teraz.

A w tej drugiej masz modele do kuszy?

"models/diablomod/v_crossbow4.mdl" 
"models/diablomod/p_crossbow1.mdl" 
"models/diablomod/crossbow_bolt.mdl"

Załączone pliki


Użytkownik Kewin. (ZeZ) edytował ten post 13.06.2013 16:58

  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#9 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.06.2013 18:18

I nadal nie dziala ten fireball. Przyciskam e i nic. A co do klasy z kusza to z elfa czy z ktorejs weź nie pamietam jak ona sie nazywala.
  • +
  • -
  • 0

#10 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 13.06.2013 19:52

po co z elfa, jak w silniku jest wbudowany nativ do kuszy :)

pozniej Ci to zrobie, masz maga, nie wiem czy dziala...

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#11 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 14.06.2013 17:19

Ok mag działa dziękuję łap ++ A teraz ta z kusza. PS. Wczesniej wogóle scouta nie miała.
  • +
  • -
  • 0

#12 StormShadow

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:79
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 15.06.2013 10:09

Dobra zrobiłem sobie samemu. Dzięki i tak za pomoc do zamkniecia.
  • +
  • -
  • 0

#13 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 15.06.2013 12:06

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Klasa, diablomod core 1.1

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych