Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rejestracja eventu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Online

Napisano 06.06.2013 15:04

Witam, mam małe pytanko jak zarejestrować event CurWeapon lub message, logevent? Tak jak się rejestruje np. Ham_Killed

w publicu? Przykład:

 

RegisterZABAWY()
{
    if(!hSmiercGraczaPost)
        hSmiercGraczaPost = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
    else
        EnableHamForward(hSmiercGraczaPost);
}

 


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 06.06.2013 15:23

Służą ku temu funkcje register_event oraz register_logevent.

 
Więcej informacji: Informacje wstępne, czyli Jak zacząć Scripting AMXX :: register_event


Użytkownik Benio101 edytował ten post 06.06.2013 15:26
+register_logevent


#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Online

Napisano 06.06.2013 16:09

Ty mnie nie zrozumiałeś przecież wiem jak zarejestrować w plugin_int, ale mi chodzi żeby zrobić w RegisterZABAWY()

 


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 06.06.2013 16:34

Nie możesz wyłączyć hooku eventu globalnego w ramach tego samego pluginu.

BAIL stwierdził kilka lat temu, że mija się to z celem, osobiście uważam tak samo.

 

Możesz co najwyżej zmienić zawartośc eventu, np. poprzez state.

#include <amxmodx>

public plugin_init(){
	register_plugin("CurWeapon", "1.0", "benio101");
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
	state enabled;
}

public CurWeapon()<disabled>{}
public CurWeapon()<enabled>{
	// kod
}

stock wlaczCurWeapon(){
	state enabled;
}

stock wylaczCurWeapon(){
	state disabled;
}


#5 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Online

Napisano 06.06.2013 16:45

Okej a można zrobić tak ze do plugin int dodam ifa? ze gdy jest coś tam aktywnego to działa tylko wtedy?


(06.06.2013 17:03):
if(cos_tam_aktywne)
	state enabled;
else
	state disabled;

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#6 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Online

Napisano 06.06.2013 18:29

wyskakuje błąd gdy komplikuje error 087: unknown state "enabled" for automaton "<main>" i tak samo z disabled


  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 06.06.2013 18:48

Nie zdefiniowałeś funkcji ze stanem. Ma ona wyglądać tak, zgodnie z manualem Pawna:

public CurWeapon()<disabled>{}
public CurWeapon()<enabled>{
	// kod
}

Gdzie CurWeapon to nazwa funkcji hooka dla eventu, a w nawiasie okrągłym mogą zostać podane ew. parametry globalne funkcji.


Użytkownik Benio101 edytował ten post 06.06.2013 18:48





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych