Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka Pluginow ;)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 n0rW

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:ZzzA
Offline

Napisano 12.06.2009 15:29

Szukam Kilku pluginów.
Amx-super
Jak sie Podklada Pake to mozna chodzic i zamieszczac ja na scianach
Licznik do wybuchu bomby
jak sie strzeli w bron,bombe to ona odlatuje
ze mozna napisac teskt i on sie bedzie wyswietlal na Say'u
  • +
  • -
  • 0

#2 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 12.06.2009 16:01

Amx-super

http://forums.allied...ead.php?t=19542
lub
http://forums.superc...hp?showtopic=20

Jak sie Podklada Pake to mozna chodzic

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1509

Licznik do wybuchu bomby

/*
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI

* Plugin Details
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.

* Required Modules:
- CSX

* Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests

* Changelog
- Fixed Events problems
- Pcvars
- Fixed any bug on plugin

*/


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "c4"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 37) set_hudmessage(28, 134, 238, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 34) set_hudmessage(0, 238, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 31) set_hudmessage(238, 154, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 28) set_hudmessage(28, 134, 238, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 25) set_hudmessage(0, 238, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 22) set_hudmessage(238, 154, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 19) set_hudmessage(28, 134, 238, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 17) set_hudmessage(0, 238, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 14) set_hudmessage(238, 154, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 11) set_hudmessage(28, 134, 238, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 9) set_hudmessage(0, 238, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(238, 154, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else if(g_c4timer > 4) set_hudmessage(28, 134, 238, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
else set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.60, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "|========|^n| C4 Wywali Za: %d |^n|========|", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1033 f0 fs16 n par }
*/


ze mozna napisac teskt i on sie bedzie wyswietlal na Say'u


http://amxx.pl/viewtopic.php?t=283

(chyba Ci o to chodzi niewiem.)
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#3 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 12.06.2009 16:03

ak sie strzeli w bron,bombe to ona odlatuje

http://amxx.pl/topic...sics-vt1943.htm
  • +
  • -
  • 0

#4 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 12.06.2009 16:19

^.^MaFia^.^, ten plugin nie daje tego ;/ jedynie jak granatem rzucisz :) to wtedy odleci. Sam testowałem i wiem ;P
  • +
  • -
  • 0

#5 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 12.06.2009 16:37

Strzelamy w broń/pake ona odlatuje.
Wyrzucisz broń ona sie odbije.
Wybuchnięcie granatu HE obok broni ona odlatuje.


Trzeba zainstalować wszystko to na pewno będzie działać..... Też instalowałem to i działa.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych