Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zniszczenie perku po zmianie klasy



  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 aVeQ

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:146
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:WaWa
Offline

Napisano 05.06.2013 14:36

Tak jak w temacie szukam pluginu na niszczenie się perka po zmianie klasy jeśli niema takowego to proszę by ktoś napisał jak to zrobić 

 


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 


#2 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 05.06.2013 15:25

powinno działać:

 

zamiast

public UstawKlase(id, klasa, zmien)
{
    nowa_klasa_gracza[id] = klasa;
    if(zmien)
    {
        UstawNowaKlase(id);
        DajBronie(id);
        ZastosujAtrybuty(id);
    }
}

 

public UstawKlase(id, klasa, zmien)
{
    nowa_klasa_gracza[id] = klasa;
    if(zmien)
    {
        UstawNowaKlase(id);
        DajBronie(id);
        ZastosujAtrybuty(id);
        UstawPerk(id, 0, 0, 0);
    }
}

oraz zamiast

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }    
    
    if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    nowa_klasa_gracza[id] = item;
    
    if(klasa_gracza[id])
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
    else
    {
        UstawNowaKlase(id);
        DajBronie(id);
        ZastosujAtrybuty(id);
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
    
    if(item++ == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }    
    
    if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    nowa_klasa_gracza[id] = item;
    
    if(klasa_gracza[id])
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
    else
    {
        UstawNowaKlase(id);
        DajBronie(id);
        ZastosujAtrybuty(id);
        UstawPerk(id, 0, 0, 0);

    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

 



#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.06.2013 15:31

Prościej:

 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
 

public cod_class_changed(id) cod_set_user_perk(id, 0);

 

 

Skompiluj i wgraj na serwer.


  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.06.2013 16:12

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych