Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 04.06.2013 21:07
Gdy wgrałem 2 perki było wszystko okej (raczej )
Lecz gdy do tych dwóch perków dodałem exp w % i normalnie w
doświadczeniu to gdy umrę pisze:
Klasa: xxx
Doswiadczenie xxx/xxx xx%
Poziom:1 69 [mam pierwszy poziom]
Perk:
Perk2:r Rozrzutu [np gdy jest Eliminator Rozrzutu ]
[Perk2: ]
Gdy żyję pokazuje mi takie coś :
[Klasa:]
[Doswiadczenie :xxx/xxx xx%]
[Poziom: ]
[Perk: Eliminatorz Rozrzutu ]
[Perk2:]
Jak to zmienić??
Dać ssy?
#2
Napisano 04.06.2013 21:18
Nie wiem trochę o co Ci chodzi. Czy o klamry czy o coś innego.. Najlepiej jakbyś szerzej opisał swój problem, chyba że ktoś inny to rozumie i Ci pomoże.
#3
Napisano 04.06.2013 21:27
Dać ssy?
ta daj
PS. Poproś modka lub kogoś z wyższą ranga o usunięcie double tematu ..
Użytkownik MarViner edytował ten post 04.06.2013 21:28
#4
Napisano 04.06.2013 21:53
Nie wiem trochę o co Ci chodzi. Czy o klamry czy o coś innego.. Najlepiej jakbyś szerzej opisał swój problem, chyba że ktoś inny to rozumie i Ci pomoże.
Chodzi mi o to ,że w public PokazInformacje(id) mam wpisane tak samo jak jest napisane to drugie (poprawne)
,a jak umrę to z 1 perkuu mi leci na 2 i do 1 poziomu dopisuje cyfrę np 69 ,83
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target], ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_ gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]- 1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(163, 237, 108, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^ nDoswiadczenie : %i / %i %0.1f%%^nPoziom : %i %i ^nPerk : %s^nPerk2 : %s", nazwy_klas[klasa_ gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]) ,fProcent, poziom_gracza[target],nazwy_perkow[ perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza [1][target]]);// return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu( poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0. 3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[ Doswiadczenie : %i / %i %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^ n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_ gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_ gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id ]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
#5
Napisano 04.06.2013 22:15
Łapaj..
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0; new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 0, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %0.1f%%^nPoziom / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);// return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Powinno działać - wziąłem to z mojego silnika
Użytkownik visterix edytował ten post 04.06.2013 22:15
#6
Napisano 04.06.2013 22:36
Bo ja chce aby był exp normalnie np 50/100 i w 50%
#7
Napisano 05.06.2013 13:22
Tak. Podalem Ci tylko exp w %.
#8
Napisano 05.06.2013 13:52
#9
Napisano 05.06.2013 14:13
to tylko dwie linijki do poprawy
pierwsza
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i | %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s | Perk2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);
i druga
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i | %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[PerkI : %s] | [Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
jest i normalnie i w procentach (z mojego silnika)
Łapaj..
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0; new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 0, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %0.1f%%^nPoziom / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);// return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }Powinno działać - wziąłem to z mojego silnika
zamieniasz te linijki w tym kodzie
tak dla pewnosci dodaje
#10
Napisano 05.06.2013 14:57
SAL
Wyprzediles mnie
Wgraj to co wrzucil SAL
i powinienes miec exp w % i normalnie
#11
Napisano 05.06.2013 15:25
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody → Call of Duty Mod → Pytania
do
Mody → Call of Duty Mod → Problemy
#12
Napisano 05.06.2013 20:29

#13
Napisano 05.06.2013 20:32
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Wyswietlanie wiadomosci w tutorNapisany przez SHiBBy., 27.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Faken selling a blockmaker - ScammerNapisany przez ricardobrat, 26.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych