Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem hud

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 siem

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:127
  • Imię:lol ;)
  • Lokalizacja:gdzieś
Offline

Napisano 04.06.2013 21:07

Siema
Gdy wgrałem 2 perki było wszystko okej (raczej )
Lecz gdy do tych dwóch perków dodałem exp w % i normalnie w
doświadczeniu to gdy umrę pisze:
Klasa: xxx
Doswiadczenie xxx/xxx xx%
Poziom:1 69 [mam pierwszy poziom]
Perk:
Perk2:r Rozrzutu [np gdy jest Eliminator Rozrzutu ]
[Perk2: ]
Gdy żyję pokazuje mi takie coś :
[Klasa:]
[Doswiadczenie :xxx/xxx xx%]
[Poziom: ]
[Perk: Eliminatorz Rozrzutu ]
[Perk2:]
Jak to zmienić??
Dać ssy?

#2 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 297
Wszechwidzący

  • Postów:1070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 04.06.2013 21:18

Nie wiem trochę o co Ci chodzi. Czy o klamry czy o coś innego.. Najlepiej jakbyś szerzej opisał swój problem, chyba że ktoś inny to rozumie i Ci pomoże.


  • +
  • -
  • 0

#3 M4RV1N

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:344
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.06.2013 21:27


Dać ssy?

ta daj

 

 

PS. Poproś modka lub kogoś z wyższą ranga o usunięcie double tematu ..


Użytkownik MarViner edytował ten post 04.06.2013 21:28

  • +
  • -
  • 0

#4 siem

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:127
  • Imię:lol ;)
  • Lokalizacja:gdzieś
Offline

Napisano 04.06.2013 21:53

Nie wiem trochę o co Ci chodzi. Czy o klamry czy o coś innego.. Najlepiej jakbyś szerzej opisał swój problem, chyba że ktoś inny to rozumie i Ci pomoże.


Chodzi mi o to ,że w public PokazInformacje(id) mam wpisane tak samo jak jest napisane to drugie (poprawne)
,a jak umrę to z 1 perkuu mi leci na 2 i do 1 poziomu dopisuje cyfrę np 69 ,83

public PokazInformacje(id) {
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],
		ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_
		gracza[target]),ilePotrzebaBylo =
		PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-
		1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) /
		float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		set_hudmessage(163, 237, 108, 0.6, -1.0, 0, 0.0,
		0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^
		nDoswiadczenie : %i / %i %0.1f%%^nPoziom : %i %i
		^nPerk : %s^nPerk2 : %s", nazwy_klas[klasa_
		gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target],
		PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target])
		,fProcent, poziom_gracza[target],nazwy_perkow[
		perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza
		[1][target]]);//
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba =
	PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),
	ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(
	poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) /
	float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.
	3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[
	Doswiadczenie : %i / %i %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^
	n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_
	gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id],
	PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),
	fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_
	gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id
	]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Misiaczek ;c (04.06.2013 22:03):
Kod pluginu dodajemy w znaczniku CODE


#5 visterix

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:M
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 04.06.2013 22:15

Łapaj..

 

 

 

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
 
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
 
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %0.1f%%^nPoziom / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

 

Powinno działać - wziąłem to z mojego silnika  :)

 


Użytkownik visterix edytował ten post 04.06.2013 22:15


#6 siem

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:127
  • Imię:lol ;)
  • Lokalizacja:gdzieś
Offline

Napisano 04.06.2013 22:36

Tam jest tylko % exp??
Bo ja chce aby był exp normalnie np 50/100 i w 50%

#7 visterix

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:M
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 05.06.2013 13:22

Tak. Podalem Ci tylko exp w %.



#8 siem

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:127
  • Imię:lol ;)
  • Lokalizacja:gdzieś
Offline

Napisano 05.06.2013 13:52

a mógłbyś a zrobić w % I NORMALNIE ?

#9 SAL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 05.06.2013 14:13

to tylko dwie linijki do poprawy
pierwsza

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i | %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s | Perk2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent, poziom_gracza[target],  nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);
		

i druga

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i | %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[PerkI : %s] | [Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
		

jest i normalnie i w procentach (z mojego silnika) ;)



Łapaj..

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
 
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
 
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %0.1f%%^nPoziom / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Powinno działać - wziąłem to z mojego silnika  :)


zamieniasz te linijki w tym kodzie 

tak dla pewnosci dodaje ;)


  • +
  • -
  • 0

#10 visterix

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:M
  • Lokalizacja:Lbn
Offline

Napisano 05.06.2013 14:57

SAL

 

Wyprzediles mnie :P

 

 

Wgraj to co wrzucil SAL

 

i powinienes miec exp w % i normalnie



#11 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 05.06.2013 15:25

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModPytania

do

ModyCall of Duty ModProblemy
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#12 siem

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:127
  • Imię:lol ;)
  • Lokalizacja:gdzieś
Offline

Napisano 05.06.2013 20:29

dziękuje chyba można zamknąć :)

#13 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 05.06.2013 20:32

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych