Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.06.2013 21:07
Gdy wgrałem 2 perki było wszystko okej (raczej )
Lecz gdy do tych dwóch perków dodałem exp w % i normalnie w
doświadczeniu to gdy umrę pisze:
Klasa: xxx
Doswiadczenie xxx/xxx xx%
Poziom:1 69 [mam pierwszy poziom]
Perk:
Perk2:r Rozrzutu [np gdy jest Eliminator Rozrzutu ]
[Perk2: ]
Gdy żyję pokazuje mi takie coś :
[Klasa:]
[Doswiadczenie :xxx/xxx xx%]
[Poziom: ]
[Perk: Eliminatorz Rozrzutu ]
[Perk2:]
Jak to zmienić??
Dać ssy?
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.06.2013 21:18
Nie wiem trochę o co Ci chodzi. Czy o klamry czy o coś innego.. Najlepiej jakbyś szerzej opisał swój problem, chyba że ktoś inny to rozumie i Ci pomoże.
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.06.2013 21:27
Dać ssy?
ta daj
PS. Poproś modka lub kogoś z wyższą ranga o usunięcie double tematu ..
Użytkownik MarViner edytował ten post 04.06.2013 21:28
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.06.2013 21:53
Nie wiem trochę o co Ci chodzi. Czy o klamry czy o coś innego.. Najlepiej jakbyś szerzej opisał swój problem, chyba że ktoś inny to rozumie i Ci pomoże.
Chodzi mi o to ,że w public PokazInformacje(id) mam wpisane tak samo jak jest napisane to drugie (poprawne)
,a jak umrę to z 1 perkuu mi leci na 2 i do 1 poziomu dopisuje cyfrę np 69 ,83
public PokazInformacje(id) {
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],
		ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_
		gracza[target]),ilePotrzebaBylo =
		PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-
		1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) /
		float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		set_hudmessage(163, 237, 108, 0.6, -1.0, 0, 0.0,
		0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^
		nDoswiadczenie : %i / %i %0.1f%%^nPoziom : %i %i
		^nPerk : %s^nPerk2 : %s", nazwy_klas[klasa_
		gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target],
		PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target])
		,fProcent, poziom_gracza[target],nazwy_perkow[
		perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza
		[1][target]]);//
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba =
	PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),
	ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(
	poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) /
	float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.
	3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[
	Doswiadczenie : %i / %i %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^
	n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_
	gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id],
	PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),
	fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_
	gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id
	]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.06.2013 22:15
Łapaj..
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
 
if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);
 
if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0;
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %0.1f%%^nPoziom / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
 
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Powinno działać - wziąłem to z mojego silnika  
Użytkownik visterix edytował ten post 04.06.2013 22:15
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 04.06.2013 22:36
Bo ja chce aby był exp normalnie np 50/100 i w 50%
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.06.2013 13:22
Tak. Podalem Ci tylko exp w %.
			
				
					
						
					
					#8
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.06.2013 13:52
			
				
					
						
					
					#9
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.06.2013 14:13
to tylko dwie linijki do poprawy
pierwsza
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i | %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s | Perk2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);
i druga
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i | %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[PerkI : %s] | [Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]);
jest i normalnie i w procentach (z mojego silnika) 
Łapaj..
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[target]-1 >= 0 ? PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) : 0; new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(255, 0, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExp : %0.1f%%^nPoziom / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);// return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = poziom_gracza[id]-1 >= 0 ?PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) : 0 new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }Powinno działać - wziąłem to z mojego silnika
zamieniasz te linijki w tym kodzie 
tak dla pewnosci dodaje 
			
				
					
						
					
					#10
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.06.2013 14:57
SAL
Wyprzediles mnie 
Wgraj to co wrzucil SAL
i powinienes miec exp w % i normalnie
			
				
					
						
					
					#11
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.06.2013 15:25
Ten temat został przeniesiony z forum
Mody → Call of Duty Mod → Pytania
do
Mody → Call of Duty Mod → Problemy
			
				
					
						
					
					#12
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.06.2013 20:29
 
					
					
			
				
					
						
					
					#13
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 05.06.2013 20:32
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,
| Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025  cod nowy, | 
 |   | |||
| Wyswietlanie wiadomosci w tutorNapisany przez SHiBBy., 27.02.2025   | 
 |   | |||
| Faken selling a blockmaker - ScammerNapisany przez ricardobrat, 26.02.2025   | 
 |   | |||
| CoD Nowy Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025  cod nowy | 
 |   | 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty 
				
				


 
				
				 
				
				 
				
				







