Siema
Gdy wgrałem 2 perki było wszystko okej (raczej )
Lecz gdy do tych dwóch perków dodałem exp w % i normalnie w doświadczeniu to gdy umrę pisze:
Klasa: xxx
Doswiadczenie xxx/xxx xx%
Poziom:1 69 [mam pierwszy poziom]
Perk:
Perk2:r Rozrzutu [np gdy jest Eliminator Rozrzutu ]
[Perk2: ]
Gdy żyję pokazuje mi takie coś :
[Klasa:]
[Doswiadczenie :xxx/xxx xx%]
[Poziom: ]
[Perk: Eliminatorz Rozrzutu ]
[Perk2:]
Proszę Public PokazInformacje(id)
Jeżeli będzie coś jescze trzeba napiszcie
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(163, 237, 108, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i %0.1f%%^nPoziom : %i %i^nPerk : %s^nPerk2 : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),fProcent, poziom_gracza[target],nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);// return PLUGIN_CONTINUE; } new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i %0.1f%%]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Perk2 : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[0][id]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][id]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Użytkownik siem edytował ten post 04.06.2013 15:18