Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Jak zadać obrażenia graczowi, żeby jako atakujący był wybrany gracz?


Najlepsza odpowiedź K!113r, 31.05.2013 13:38

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia, dodatkowe_flagi);

 

Lecz te obrażenia raczej nie będą wyłapane przez RegisterHam z Ham_TakeDamage, jeżeli Ci to potrzebne to zobacz ExecuteHamB (z tym to nie pamiętam czy obrażenia mogą być gdzieś złapane, ale spróbować możesz)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ossal

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.05.2013 12:47

Chodzi mi o to jak wywołać obrażenia u gracza X tak aby jako atakujący był wybrany  gracz Y, a w przydapdku śmierci gracza X, gracz Y dostawał by fraga? Mam nadzieje, że zrozumiale się wypowiedziałem, z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam


Użytkownik Ossal edytował ten post 31.05.2013 12:49

  • +
  • -
  • 0

#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 31.05.2013 13:38   Najlepsza odpowiedź

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia, dodatkowe_flagi);

 

Lecz te obrażenia raczej nie będą wyłapane przez RegisterHam z Ham_TakeDamage, jeżeli Ci to potrzebne to zobacz ExecuteHamB (z tym to nie pamiętam czy obrażenia mogą być gdzieś złapane, ale spróbować możesz)


  • +
  • -
  • 2

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.05.2013 13:45

Lecz te obrażenia raczej nie będą wyłapane przez RegisterHam z Ham_TakeDamage

bedą jeśli użyje właśnie ExecuteHamB ;)


  • +
  • -
  • 1

#4 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.05.2013 16:00

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia, dodatkowe_flagi)

ofiara to X, atakujacy to Y, a obrazenia to ilość jakie ma mieć zadane x od y. Co z resztą?

Możesz dać przykład? Jak wybrać rodzaj obrażeń? Mam na myśli, ogień, trucizna itp.

A no i co z tym B? mam po prostu wstawić przed "(" B ? i czym będzie to sie róźnić? Którego lepiej użyć?



Nie moge edytować posta

ma być tak, że "byt_uszkadzający" to jest to co się wyświetla w komunikacie o śmierci w konsoli? W ten sposób:

"Y kill X with byt_uszkadzajacy" o to chodzi? A dodadkowe flagi to np: rodzaj obrażeń tak? Może ktoś mi podać jak się nazywają uszkodzenia od trucizny, czy kwasu czy jakoś tak. Ma być DMG_ i coś do tego tak? Czekam na pomoc

 


Użytkownik Ossal edytował ten post 31.05.2013 15:16

  • +
  • -
  • 0

#5 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2066
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.05.2013 16:20

http://amxx.pl/topic/28881-damagebits/

Jako byt uszkadzajacy daj id gracza atakujacego, 0, a najlepiej bron ktora ma gracz w rece, jezeli obrazenia maja byc od strzalu lub byt atakujacy czyli np. id latajacej rakiety


  • +
  • -
  • 1

#6 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 31.05.2013 17:49

Jeżeli chcesz tylko zadać obrażenia to możesz bez "B", ale jeżeli potem coś z nimi będziesz robił (nawet z innego pluginu) to weź z "B", czyli zależy od tego co chcesz zrobić. (Jak dla mnie bez B wystarczy)


  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 Ossal

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.05.2013 21:15

Dzięki wszystkim :) Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych