Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zmiana obrażeń tylko dla HE


Najlepsza odpowiedź sebul, 28.05.2013 17:45

public Player_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
if(damagebits & (1<<24) && idinflictor != idattacker) {
new Float:he_damage = get_pcvar_float(g_MaxDmg);
if(damage > he_damage && is_valid_ent(idinflictor)) {
new szClass[32]; entity_get_string(idinflictor, EV_SZ_classname, szClass, 31);
if(equal(szClass, "grenade")) {
SetHamParamFloat(4, he_damage);
return HAM_HANDLED;
}
}
}
return HAM_IGNORED;
}

Ktoś może zapyta czemu na tyle warunków rozbite, ale jakby nie patrzeć, lepiej jest najpierw sprawdzić coś na czymś co już jest, a dopiero potem pobrać cvar, czy coś tam jeszcze. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 28.05.2013 17:25

Witam. Czy ten plugin zmienia obrażenia tylko dla granatu wybuchowego? Jeśli nie to poproszę o poprawkę ;)

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new g_MaxDmg;

public plugin_init() {
	register_plugin("Custom_damage", "1.1", "Syczaj");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage", 0);
	g_MaxDmg = register_cvar("amx_he_maxdmg", "75");
}

public Player_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
	static Float:he_damage; he_damage = get_pcvar_float(g_MaxDmg);
	if(damagebits & (1<<24) && damage > he_damage) {
		SetHamParamFloat(4, he_damage);
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.05.2013 17:32

Jeśli na serwerze nie masz żadnych niestandardowych broni, czyli sam nie zadajesz "kanapką" obrażeń, to powinien zmieniać obrażenia tylko dla granatu, w innym przypadku trzeba dodać jeszcze parę linijek.
  • +
  • -
  • 2
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 28.05.2013 17:37

Jeśli na serwerze nie masz żadnych niestandardowych broni, czyli sam nie zadajesz "kanapką" obrażeń, to powinien zmieniać obrażenia tylko dla granatu, w innym przypadku trzeba dodać jeszcze parę linijek.

 

Mam bazookę. Jeśli można to proszę o poprawkę ;)


  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.05.2013 17:45   Najlepsza odpowiedź

public Player_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) {
if(damagebits & (1<<24) && idinflictor != idattacker) {
new Float:he_damage = get_pcvar_float(g_MaxDmg);
if(damage > he_damage && is_valid_ent(idinflictor)) {
new szClass[32]; entity_get_string(idinflictor, EV_SZ_classname, szClass, 31);
if(equal(szClass, "grenade")) {
SetHamParamFloat(4, he_damage);
return HAM_HANDLED;
}
}
}
return HAM_IGNORED;
}

Ktoś może zapyta czemu na tyle warunków rozbite, ale jakby nie patrzeć, lepiej jest najpierw sprawdzić coś na czymś co już jest, a dopiero potem pobrać cvar, czy coś tam jeszcze.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:1032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 28.05.2013 18:17

Plugin się nie kompiluje.

jb_obrazenia.sma(15) : error 017: undefined symbol "is_valid_ent"
jb_obrazenia.sma(16) : error 017: undefined symbol "entity_get_string"
jb_obrazenia.sma(16) : warning 215: expression has no effect
jb_obrazenia.sma(16) : warning 215: expression has no effect
jb_obrazenia.sma(16) : error 001: expected token: ";", but found ")"
jb_obrazenia.sma(16) : error 029: invalid expression, assumed zero
jb_obrazenia.sma(16) : fatal error 107: too many error messages on one line

//EDIT

 

Kolega pomógł na PW ;)


Użytkownik norbi1952 edytował ten post 28.05.2013 18:21

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych