Pytanie jak w temacie: Jak pobrac ilosc amunicji z broni lezacej na ziemi (secondary i primary osobno jesli da rady).
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.05.2013 15:47
Pytanie jak w temacie: Jak pobrac ilosc amunicji z broni lezacej na ziemi (secondary i primary osobno jesli da rady).
Napisano 28.05.2013 16:44
Filip nic mi to nie mówi niestety. Nie wiem jakie dokladnie parametry podać
Napisano 28.05.2013 17:26
http://wiki.alliedmo...CWeaponBox_(CS)
WeaponBox_PackAmmo(iWeaponBox, iAmmoId, iCount) { new iMaxCarry = g_iMaxAmmo[iAmmoId] if( iCount > iMaxCarry ) { iCount = iMaxCarry } set_pdata_int(iWeaponBox, m_rgiszAmmo_Slot0, g_iszAmmoNames[iAmmoId], XTRA_OFS_WEAPONBOX) //set the weaponbox ammo type? set_pdata_int(iWeaponBox, m_rgAmmo_Slot0, iCount, XTRA_OFS_WEAPONBOX) //set the weaponbox ammo number? }
Użytkownik radim edytował ten post 28.05.2013 17:27
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Napisano 31.05.2013 08:26
WeaponBox = create_entity(weaponbox) if( pev_valid(iWeaponBox) ) { set_pev(iWeaponBox, pev_iuser3, WPNBX_CUSTOM) set_pev(iWeaponBox, pev_owner, id) engfunc(EngFunc_SetOrigin, iWeaponBox, flOrigin) set_pev(iWeaponBox, pev_angles, flAngles) ExecuteHamB(Ham_Spawn, iWeaponBox) flWpnBxVelocity[0] = random_float(-250.0,250.0) flWpnBxVelocity[1] = random_float(-250.0,250.0) set_pev(iWeaponBox, pev_velocity, flWpnBxVelocity) if( !WeaponBox_PackWeapon(iWeaponBox, iWeapon, id) ) { set_pev(iWeaponBox, pev_flags, FL_KILLME) } else { iAmmoId = ExecuteHam(Ham_Item_PrimaryAmmoIndex, iWeapon) iBpAmmo = get_pdata_int(id, m_rgAmmo_Player_Slot0 + iAmmoId, XTRA_OFS_PLAYER) set_pdata_int(id, m_rgAmmo_Player_Slot0 + iAmmoId, 0, XTRA_OFS_PLAYER) WeaponBox_PackAmmo(iWeaponBox, iAmmoId, iBpAmmo) pev(iWeapon, pev_classname, szWeapon, charsmax(szWeapon)) replace(szWeapon, charsmax(szWeapon), "navy", "") formatex(szModel, charsmax(szModel), "models/w_%s.mdl", szWeapon[7]) entity_set_model(iWeaponBox, szModel) const SILENT_WPN_BS = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1) if( g_iNoSilPluginId > 0 && g_iNoSilSetModel > 0 && (1<<cs_get_weapon_id(iWeapon)) & SILENT_WPN_BS ) { callfunc_begin_i(g_iNoSilSetModel, g_iNoSilPluginId) callfunc_push_int(iWeaponBox) callfunc_push_str(szModel) callfunc_end() } } }
Użytkownik radim edytował ten post 31.05.2013 08:28
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Napisano 31.05.2013 09:09
Coś takiego ? (Nie wiem czy w pelni dobrze)
new iIloscAmmo = get_pdata_int(iEnt, 73, 4); //Pobieranie ammo z iEnt
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych