Witam, mam zainstalowany ten mod: http://amxx.pl/topic...mod-by-respect/
i za każdym razem, na początku rundy wyrzuca pakę osobie która ją dostaje, Czy mógłby ktoś to naprawić lub powiedzieć jak to naprawić ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.05.2013 19:00
Witam, mam zainstalowany ten mod: http://amxx.pl/topic...mod-by-respect/
i za każdym razem, na początku rundy wyrzuca pakę osobie która ją dostaje, Czy mógłby ktoś to naprawić lub powiedzieć jak to naprawić ?
Napisano 27.05.2013 19:09
W paintball mod zamiast
if (get_pcvar_num(strip)) //&& !user_has_mp5(id))
{
if (pev(id, pev_weapons) & (1 << CSW_C4))
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_c4")
fm_strip_user_weapons(id);
}
if (get_pcvar_num(strip)) //&& !user_has_mp5(id))
{
if (pev(id, pev_weapons))
fm_strip_user_weapons(id);
}
Lub ustaw cvar
amx_pbstripna 0 w amxx.cfg
Napisano 27.05.2013 19:41
Dzięki wielkie, a jeszcze mam pytanie jak zrobić, żeby na początku rundy nikt nie dostawał żadnej broni? Bo mam pod ten mod przerobionego coda i w klasach daję bronie, a tu mi nie potrzebne i przez to mam sporo bugów, jak zrobić, żeby w ogóle nie dawało broni, jak coś to tylko USP ??
Napisano 28.05.2013 19:03
Zamiast
public player_weapons(id)
if (is_user_alive(id))
{
menu_cancel(id)
if(in_vendetta[id])
{
new kname[32]; get_user_name(got_killed_by[id],kname,31);
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
show_hudmessage(id, "You took %s's gow** poraz ostatni.. to jest wandeta!!!", kname);
}
set_pdata_int(id, 386, 120, 5);
fm_give_item(id, "weapon_knife");
if (get_user_team(id) == 1)
fm_give_item(id, "weapon_glock18");
else
{
set_pdata_int(id, 382, 48, 5);
fm_give_item(id, "weapon_usp");
}
if (get_pcvar_num(pbgun) && !vendetta_bonus[id]){
if (get_pcvar_num(randomgun)==1){
if(is_user_bot(id))
{
ShowMenu[id] = false;
MenuState[id] = random(4);
}
if (ShowMenu[id])
launchMenu(id);
else
{
give_menu_weapon(id, MenuState[id]);
client_print(id, print_chat, "[RPaintballMod] nie masz menu broni ? wpisz /pbguns i poczekaj runde!.")
}
}
else
{
new choose;
if (get_pcvar_num(randomgun)==2){
choose = random(4);
if (random(20)==0){
fm_give_item(id, "weapon_p90");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300);
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
show_hudmessage(id, "Masz Szczescie ! masz a SUPER MARKER!!!!");
}
else
switch (choose)
{
case 0: fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
case 1: fm_give_item(id, "weapon_scout");
case 2: fm_give_item(id, "weapon_m3");
case 3: fm_give_item(id, "weapon_xm1014");
default: fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
}
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 150);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 20);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 16);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 80);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300);
}else
{
//always gets a marker
fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 150);
//did not kill someone, has a chance of getting a shotgun
choose = random(3);
if (!g_has_kill[id] && !choose){
fm_give_item(id, "weapon_xm1014");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 80);
}
//killed 2 or more, gets a sniper or a launcher
choose = random(2);
if (g_has_kill[id]>2)
if (g_has_kill[id]>4){
fm_give_item(id, "weapon_p90");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300);
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
show_hudmessage(id, "o Kur**! masz SUPER MARKER!!!!");
}
else
if (choose){
fm_give_item(id, "weapon_scout");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 20);
}else
{
fm_give_item(id, "weapon_m3");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 16);
}
g_has_kill[id] = 0;
}
}
}
if(vendetta_bonus[id] == 1)
{
fm_give_item(id, "weapon_p90");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300);
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
show_hudmessage(id, "Niemozliwe! dostal SUPER MARKER!!!!");
}
if(vendetta_bonus[id] == -1)
{
vendetta_bonus[id] = 0
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
show_hudmessage(id, "Haha! You got punk'd and didn't get a main gun this round!!!!");
}
if (get_pcvar_num(pbnade))
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
if (get_pcvar_num(pbsnade))
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
if (get_pcvar_num(pbslauncher) && id == got_slauncher)
{
new kname[32]; get_user_name(id,kname,31);
new teamname[3][] = {"None", "Red Team", "Blue Team"};
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.7, 0, 5.0, 5.0);
show_hudmessage(0, "%s: %s dostal Super Launchera (Flesh), UWAGA!!!!", teamname[get_user_team(id)], kname);
//client_print(0, print_chat, "%s: %s dostal Super Launchera (Flesh), UWAGA!!!!", teamname[get_user_team(id)], kname)
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
//fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
if (get_pcvar_num(death))
select_new_slauncher()
}
remove_task(id);
}
public player_weapons(id){
if (is_user_alive(id))
menu_cancel(id)
set_pdata_int(id, 386, 120, 5);
fm_give_item(id, "weapon_knife");
if (get_user_team(id) == 1)
fm_give_item(id, "weapon_glock18");
else
{
set_pdata_int(id, 382, 48, 5);
fm_give_item(id, "weapon_usp");
}
remove_task(id);
}
Powinno działać
![]() |
Modyfikacja
Przerobienie pluginu present.amxxNapisany przez MzKzMzUzE, 28.11.2025 |
|
|
||
Modyfikacja
kilka modyfikacji/integracji blockmaker/expmodNapisany przez fandyPND, 08.08.2024 |
|
|
|||
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT, 05.02.2024 |
|
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili, 06.02.2021 |
|
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla, 01.02.2021 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych