Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cos sie stalo z serwerem i Steam nie moze wejsc !


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 aQQ

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Złotoryja
Offline

Napisano 11.06.2009 10:35

Witam,
mam serw ns/steam i wszystko bylo dobrze, dzis zrobil mi sie jakis update steama (ale to chyba nie przez to) i nie moge wejsc na moj serwer... Pisze not responding... steam nie wykrywa w ogóle serwera a w zarzadzaniu serwerem na stronie hostingu pisze ze serwer jest online i graja na nim jacys ludzie. Co jest grane ? Binarki Amx'a ?
  • +
  • -
  • 0

#2 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 11.06.2009 10:53

probowales wbic przez connect ?
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#3 aQQ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Złotoryja
Offline

Napisano 11.06.2009 10:56

nie, ale posiadam na forum odnosnik do polacz przez steam i tez nie dzialalo, ale zaraz sprobuje connectem

O MAMUSIU :) Dziala.
Tylko czy kazdy bedzie musial sie teraz laczyc przez connect gdy posiada steam ? Kumpel ma steam i tez "nie widzi" tego serwera ;/
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.06.2009 11:07

Serwery NS, NS/STEAM nie są widoczne w przeglądarce 'Ulubione' na STEAM.

#5 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 11.06.2009 11:12

Serwa na 2 protokoly nie bedzie widac w zaklace ulubione na steamie. Kolejny krok walwe przekonywujacy ze warto miec ns'a

@ Kur3k mnie wyprzredzil :zly: ;P
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#6 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.06.2009 11:14

Teraz czekamy na nową wersję dporto, po roku sam przeszedłem na NS ( dość mam firmy VALVE :P ).

Można łączyć się przez konsolę jak coś :>

#7 aQQ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Złotoryja
Offline

Napisano 11.06.2009 11:17

Ale jeszcze wczoraj widac bylo go w Ulubione i w ogóle !! A moge zrobic zeby byl tylko na jeden protokol ale bedzie go widac ? Chlopaki pomozcie ;D
  • +
  • -
  • 0

#8 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.06.2009 11:18

Aktualizacja była wczoraj po 23, dlatego ;)

#9 aQQ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Złotoryja
Offline

Napisano 11.06.2009 11:19

Czyli jednym slowem d*pa tak ? :/
  • +
  • -
  • 0

#10 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.06.2009 11:22

Trzeba czekać na najnowszą wersję dproto, ruscy znając życie już pracują nad tym ... ;)

#11 Wujek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:278
Offline

Napisano 11.06.2009 11:22

Ja zrobiłem drugi fake serwer only steam który przenosi na prawidłowy serw. Różnica tylko w porcie.
  • +
  • -
  • 0

#12 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.06.2009 11:22

Zawsze macie GameMenu do dodania :)

#13 aQQ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Złotoryja
Offline

Napisano 11.06.2009 11:24

Mozesz mi powiedziec co to jest to dporto ? patrzylem na google ale nic normalnego nie znalazlem.


A da sie zrobic jakos na forum odnosnik aby laczylo z serwerem ? bo uzywalem tego ze przez steam laczylo a da sie jakos zeby connect IP uzywalo ? ....
  • +
  • -
  • 0

#14 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 11.06.2009 11:59

A moge zrobic zeby byl tylko na jeden protokol ale bedzie go widac ?

ale tylko na steam.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#15 XvAK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 11.06.2009 16:32

Ustaw ServerInfoAnswerType = 0 w dproto.cfg (przy wersji 0.2.6).
  • +
  • -
  • 0

#16 aQQ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Złotoryja
Offline

Napisano 11.06.2009 19:10

xawk i co to da ? Wszyscy beda go widziec?
  • +
  • -
  • 0

#17 Wujek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:278
Offline

Napisano 11.06.2009 19:50

Dokładnie. Dlatego proponowałem na forum przejście na nowe dproto.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych