Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Nie chce kompilować mi klasy ? :(

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Junak xD, 18.05.2013 11:32

Proszę

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 BanaNeK1996

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Sienno
Offline

Napisano 18.05.2013 10:00

Witam , Mam takie pytanko ?
Czego nie chce mi zkopilować klasę ?

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define FALL_VELOCITY 350.0
 
 
new bool:ma_klase[33];
new bool:falling[33];
 
new const nazwa[] = "xxx";
new const opis[] = "xxx";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 45;
new const kondycja = 120;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 45;
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
cod_register_advance(cod_get_classid("Elitarny Komandos"), 2400, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 1);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40); ///tu zmieniasz stopien niewidzialnosci
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
public client_PreThink(id) {
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(entity_get_float(id, EV_FL_flFallVelocity) >= FALL_VELOCITY) {
falling[id] = true;
}
else
{
falling[id] = false;
}
}
}
 
public client_PostThink(id) {
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(falling[id]) {
entity_set_int(id, EV_INT_watertype, -3);
}
}

 





Gdy ją Kompiluje to mam error . Nie wiem dlaczego,

codclass_cichyzabujca.sma(82) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"

 



#2 Junak xD

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:17
  • GG:
  • Lokalizacja:Co to cie interesuje
Offline

Napisano 18.05.2013 11:32   Najlepsza odpowiedź

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


Zapraszam Serdecznie


#3 BanaNeK1996

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Sienno
Offline

Napisano 18.05.2013 12:04

Proszę

Dlatego mi nie działało bo zapomniałem dodać  jeszcze jednego "}" ??
Czy czegoś innego winna ?


Użytkownik BanaNeK1996 edytował ten post 18.05.2013 12:09






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych