Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak inaczej ustawić przechodzenie entów przez enty


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 17.05.2013 18:03

if(pev_valid(ent) && get_distance_f(Origin, fOrigin15) <= 60.0 && (pev(ent, pev_monster_type) == BONUS || pev(ent, pev_monster_type) == BOSS) && pev_valid(iEnt))
		entity_set_int(iEnt, EV_INT_solid, SOLID_NOT)
		
	else if(pev_valid(iEnt))
		entity_set_int(iEnt, EV_INT_solid, SOLID_BBOX)
Mam taki kod, lecz gdy ustawi iEnt'owi solid_not to nie zadaje mu obrażeń. Da się to jakoś inaczej zrobić?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.05.2013 18:28

FM_ShouldCollide

http://forums.allied...ad.php?t=157558

 


  • +
  • -
  • 1

#3 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 17.05.2013 18:49

register_forward( FM_ShouldCollide, "FwdShouldCollide" );  

public FwdShouldCollide( const iTouched, const iOther ) 
{ 
    if( IsPlayer( iTouched ) && IsPlayer( iOther ) ) 
    { 
        forward_return( FMV_CELL, 0 ); 
        return FMRES_SUPERCEDE; 
    } 
     
    return FMRES_IGNORED; 
}
Czyli mam zrobić tak? :
public FwdShouldCollide( const iTouched, const iOther ) 
{ 
    if( is_monster( iTouched ) && is_monster( iOther ) && pev(iOther, pev_monster_type) == BOSS) 
    { 
        forward_return( FMV_CELL, 0 ); 
        return FMRES_SUPERCEDE; 
    } 
     
    return FMRES_IGNORED; 
}
?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych